Gå til innhold

Fy fader


nanna

Anbefalte innlegg

Mandag kveld - og jeg sitter på DOL! Jeg plantet meg foran TV'n for å se ukens episode av "Akutten", og tror du ikke signalet var borte??? Aaaaargh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, Nanna ! :-) Ikke så rart, siden vi sannsyngligvis har samme mottaker. *he-he*

Det har vært borte i ganske mange timer, faktisk. Husker ikke hva klokka var, men det var lenge før barne-tv tid, tror jeg.

Kjedelig ! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, Nanna ! :-) Ikke så rart, siden vi sannsyngligvis har samme mottaker. *he-he*

Det har vært borte i ganske mange timer, faktisk. Husker ikke hva klokka var, men det var lenge før barne-tv tid, tror jeg.

Kjedelig ! :-(

Barna satt og så Barne-TV da det bare sa *poff*. Men naive meg trodde jo at de skulle klare å fikse opp det før jeg skulle se programmet mitt. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Huff, der gikk du glipp av sesongens siste episode. Den var så gripende. Vil du vite hva som skjedde, eller har noen tatt den opp for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Huff, der gikk du glipp av sesongens siste episode. Den var så gripende. Vil du vite hva som skjedde, eller har noen tatt den opp for deg?

Ja, var det ikke en sterk episode? Jeg satt og vekselvis sippet og gjemte ansiktet bak ei pute, jeg...

..og ble skikkelig forbanna da jeg fant ut at det var sesongens siste episode.

For de som har gått glipp av den: reprise sent søndag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Ja, var det ikke en sterk episode? Jeg satt og vekselvis sippet og gjemte ansiktet bak ei pute, jeg...

..og ble skikkelig forbanna da jeg fant ut at det var sesongens siste episode.

For de som har gått glipp av den: reprise sent søndag kveld.

Jo, jeg ble skikkelig fortvilet når jeg fikk høre at det var sesongens siste. Hvordan skal vi nå få hvite hvordan det går med lillejenta ??

Tror jeg får se om jeg finner noe hjemmeside med noen svar til meg. Klarer ikke vente til tv3 somler seg vidre i serien...

*krysser fingrene for at det går bra*

-skikkelig innlevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Jo, jeg ble skikkelig fortvilet når jeg fikk høre at det var sesongens siste. Hvordan skal vi nå få hvite hvordan det går med lillejenta ??

Tror jeg får se om jeg finner noe hjemmeside med noen svar til meg. Klarer ikke vente til tv3 somler seg vidre i serien...

*krysser fingrene for at det går bra*

-skikkelig innlevd.

Jeg har store planer om å finne frem til en episodeguide. Må bare se Buffy først...

*halser til TV-en og er skikkelig slave...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Jeg har store planer om å finne frem til en episodeguide. Må bare se Buffy først...

*halser til TV-en og er skikkelig slave...*

Pokker. Tenkte virkelig jeg skulle finne en link fra tv3.no, men der fant jeg ikke mye gitt.

*søker desperat videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, der gikk du glipp av sesongens siste episode. Den var så gripende. Vil du vite hva som skjedde, eller har noen tatt den opp for deg?

*hyyyl* Sesongens siste??? Men det er reprise søndag, ikke sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det ikke en sterk episode? Jeg satt og vekselvis sippet og gjemte ansiktet bak ei pute, jeg...

..og ble skikkelig forbanna da jeg fant ut at det var sesongens siste episode.

For de som har gått glipp av den: reprise sent søndag kveld.

*puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Her har du en link til en oppsummering av de siste episodene i sesong 8 av Akutten..

Om du virkelig vil sniktitte på det som skjer fremover, så værsågod..

http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?oid=81870&season=8

Ville bare vite om barnet overlevde. Resten bare skumleste jeg. Om 3 timer er det sikkert glemt. Men nå lever jeg i visshet om at barnet klarte seg ;o)

Thanx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...