Gå til innhold

Trur faktisk jeg har fått


Gjest molly

Anbefalte innlegg

Gjest molly

fuglelus/lopper isteddet for hodelus!!!

Snakket med tanta mi om det nettopp, og søskenbarnet mitt hadde fått det i vår. og det klødde og klødde noe voldsomt.

Og fikk insektbitt nedover føttene som klødde. Og det har påde jeg og samboer.

Så jeg trur faktisk det er det vi har fått.

Vi har to katter som er ute i skogen hele tiden.

Leste om det på internett også.

Siden jeg klør sånn i nakken, og det hadde vært hodelus så hadde jeg skullet funnet klyser med egg.

Har lest at når det har begynt å klø så har man gått med det uker kanskje mnd.

Noen som har hatt fuglelus/lopper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annette

Jeg synes det er dumt at du bruker nicket Molly,da vi allerede har en Molli her,og hun har vært her i mange år.Det er lett å forveksle dere ved første øyekast.Du burde finne deg et annet nick!

Vennlig hilsen gammel doler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å klø etter kun få dager, i følge sjefen min, som fikk det da hun var på friområde hvor det krydde av ender.

Kjøp deg hvitvask og smør deg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molly

Jeg synes det er dumt at du bruker nicket Molly,da vi allerede har en Molli her,og hun har vært her i mange år.Det er lett å forveksle dere ved første øyekast.Du burde finne deg et annet nick!

Vennlig hilsen gammel doler

sorry, men jeg heter molly, og det var ledig........så.

har aldri hørt noen hette d med i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger og det er ikke noe som klør så infernalsk som fluelopper! Ingen andre i familien reagerer på dem, for de blir nok stukket de også, men jeg får svære stikk, 4 - 5 cm i diameter som klær noe inn i h*****. Det går over etter noen dager, men jeg bruker masse Xylocain!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molly

To ganger og det er ikke noe som klør så infernalsk som fluelopper! Ingen andre i familien reagerer på dem, for de blir nok stukket de også, men jeg får svære stikk, 4 - 5 cm i diameter som klær noe inn i h*****. Det går over etter noen dager, men jeg bruker masse Xylocain!

Jeg får ta å kjøpe meg det og smøre på.

Begynner å bli litt lettet. For nå trur jeg nok jeg ikke har hodelus!!!

Får svære stikk på leggene. Og det klør. Men sambo har mange flere.

Så jeg trur nok det er lopper ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er dumt at du bruker nicket Molly,da vi allerede har en Molli her,og hun har vært her i mange år.Det er lett å forveksle dere ved første øyekast.Du burde finne deg et annet nick!

Vennlig hilsen gammel doler

Jeg ser i hvertfall tydlig forskjell på de to personene, skrivemåten kan ikke sammenlignes! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men jeg heter molly, og det var ledig........så.

har aldri hørt noen hette d med i

Bare fortsett med å hete molly du! Det er umulig å vite når man registrerer seg om noen heter noe som ligner....

og så ser jeg forskjell på Y og I forresten... så hvis jeg bare leser skikkelig så ser jeg godt hvem av dere det er!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molly

Bare fortsett med å hete molly du! Det er umulig å vite når man registrerer seg om noen heter noe som ligner....

og så ser jeg forskjell på Y og I forresten... så hvis jeg bare leser skikkelig så ser jeg godt hvem av dere det er!

mvh

Takk for støtten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...