Gå til innhold

Arr - kan de fjernes?

Anbefalte innlegg

Gjest En av de vanlige
Skrevet

Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg var litt selvdestruktiv, og kutta meg opp på beina. Nå har jeg kommet over dette problemet, og har ikke gjort noe slikt på over tre år. Jeg kan ikke tro jeg vil finne på noe slikt igjen heller, nå som jeg ser hvilke spor det har satt og at det bare får vonde konsekvenser.

Nå er problemet det at jeg sitter med noen arr jeg helst ville vært foruten. De plager meg siden folk spør hva det er når de legger merke til dem. Lurer derfor på om det går ann å fjerne arrene på noen måte, og i så fall hvor mye det kan koste meg.

Sårene ble aldri sydd eller teipet særlig godt sammen, noe som arrene viser.

På forhånd takk

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

Arrene får man neppe helt bort, men iblant kan det være mulig å gjøre dem bedre. Tiden vil gså hjelpe. Snakk med en plastisk kirurg som må vurdere dette indidviduelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...