Gå til innhold

Rune Rudberg gifta seg (igjen) i helga..


Gjest uinvitert

Anbefalte innlegg

Gjest uinvitert

Til den som måtte være interessert, så kan dere lese alt i Se&Hør som kommer ut i morgen. Stor fest på olavsgaard, sponset av S&H.

Var ikke invitert, men er i slekt med brura, og har hørt alle detaljer..Ja, ja, det blir vel ekteskap/samboer nummer 10 eller 12 for hver av dem..

Får inderlig håpe han har truffet innertier denne gangen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars unger om de har noen, og det har vel Rune Rudberg antar eg, de får jo nye "mødre og besteforeldre" anna hver dag omtrent jo !

Kanskje han har truffet innertier, men det har i hvertfall ikkje ho gjort !

Vi får håpe det varer til neste utgave av "Se & Hør" i hvertfall ! he.he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Stakkars unger om de har noen, og det har vel Rune Rudberg antar eg, de får jo nye "mødre og besteforeldre" anna hver dag omtrent jo !

Kanskje han har truffet innertier, men det har i hvertfall ikkje ho gjort !

Vi får håpe det varer til neste utgave av "Se & Hør" i hvertfall ! he.he.

Det nærmeste Rudberg kommer en fast inntekt er spenna fra Se & Hør når han stiller opp med samlivsbrudd og ekteskap...

Han har for øvrig 6 barn med 6 forskjellige mødre - og er slått personlig konkurs. En drømmesvigersønn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmeste Rudberg kommer en fast inntekt er spenna fra Se & Hør når han stiller opp med samlivsbrudd og ekteskap...

Han har for øvrig 6 barn med 6 forskjellige mødre - og er slått personlig konkurs. En drømmesvigersønn....

Eg skjønner pokker ikkje att han kan begynne å bruke knotten etterhvert, han må nå vel se det latterlige med hele greia.

Kanskje begynne å ta mere hensyn til barna sine og ikkje prøve å sette norgesrekord i antall nedlagte damer..... for en suppegjøk altså ! *rister på hodet*

Du har rett i det med fast inntekt ja ! he.he..

Og nå slipper han jo økning i barnebidragene, så da har han vel ikkje noen skrupler med enda flere barn og "nye" damer !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Eg skjønner pokker ikkje att han kan begynne å bruke knotten etterhvert, han må nå vel se det latterlige med hele greia.

Kanskje begynne å ta mere hensyn til barna sine og ikkje prøve å sette norgesrekord i antall nedlagte damer..... for en suppegjøk altså ! *rister på hodet*

Du har rett i det med fast inntekt ja ! he.he..

Og nå slipper han jo økning i barnebidragene, så da har han vel ikkje noen skrupler med enda flere barn og "nye" damer !

Mvh

Det er jo litt interessant med disse damene som velger å få barn og (prøve å) leve med ham også, da... "Oi, en mann med 6 barn på 6 damer, som er konkurs og turnerer mesteparten av året, og som skryter offentlig av at han har ligget med over 1000 damer - HAN skal jeg sannelig satse på en fremtid med!"

Forstå det den som kan....kvinners generøsitet kjenner ingen grenser.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skjønner pokker ikkje att han kan begynne å bruke knotten etterhvert, han må nå vel se det latterlige med hele greia.

Kanskje begynne å ta mere hensyn til barna sine og ikkje prøve å sette norgesrekord i antall nedlagte damer..... for en suppegjøk altså ! *rister på hodet*

Du har rett i det med fast inntekt ja ! he.he..

Og nå slipper han jo økning i barnebidragene, så da har han vel ikkje noen skrupler med enda flere barn og "nye" damer !

Mvh

Det er jo nettopp "knotten" han bruker.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønner pokker ikkje att han kan begynne å bruke knotten etterhvert, han må nå vel se det latterlige med hele greia.

Kanskje begynne å ta mere hensyn til barna sine og ikkje prøve å sette norgesrekord i antall nedlagte damer..... for en suppegjøk altså ! *rister på hodet*

Du har rett i det med fast inntekt ja ! he.he..

Og nå slipper han jo økning i barnebidragene, så da har han vel ikkje noen skrupler med enda flere barn og "nye" damer !

Mvh

Med de nye bidragsreglene forsvinner kvantumsrabatten. Så da må han kanskje ha et nytt oppslag i Se&Hør for å finansiere et nytt barn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Det er jo litt interessant med disse damene som velger å få barn og (prøve å) leve med ham også, da... "Oi, en mann med 6 barn på 6 damer, som er konkurs og turnerer mesteparten av året, og som skryter offentlig av at han har ligget med over 1000 damer - HAN skal jeg sannelig satse på en fremtid med!"

Forstå det den som kan....kvinners generøsitet kjenner ingen grenser.

;o)

Må jo si jeg blir litt nysjerrig på hva det er med fyren. kanskje han er inni granskauen snill og sjarmerende - slik at det veier opp for det meste. Og så kan det jo hende han er en drøm av en elsker, det veier jo opp for mye.

Men - de behøver jo ikke gifte seg med han da. Kunne jo hatt han til 'fritidsbruk'.

Personlig synes jeg fyren er en latterlig figur. Stakkars.

kanskje de damene rett og slett er helt hjernedøde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med de nye bidragsreglene forsvinner kvantumsrabatten. Så da må han kanskje ha et nytt oppslag i Se&Hør for å finansiere et nytt barn ?

Har ikkje fått med meg att kvantumsrabbatten forsvinner, når det kommer nye bidragsregler.

Men du kan jo ha rett da..., dama er sikkert gravid allerede !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...