Gå til innhold

Selvbruningskrem om sommeren


Gjest sommerjenta

Anbefalte innlegg

Gjest sommerjenta

Går det greit å bruk selvbruningskrem nå på sommeren -og man kanskje av og til soler seg ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

selvfølgelig er det greit! Bare husk å smøre det godt ut så det blir jevt og fint (ikke mørke brune albuer, knær og føtter) Og vask hender grundig!

Det er ikke noe fint med 1000 lag med selvbruningskrem, da blir man orange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerjenta

selvfølgelig er det greit! Bare husk å smøre det godt ut så det blir jevt og fint (ikke mørke brune albuer, knær og føtter) Og vask hender grundig!

Det er ikke noe fint med 1000 lag med selvbruningskrem, da blir man orange..

Har du et merke å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Har du et merke å anbefale?

Piz buin er veldig bra.. Men du må vakse hendene ganske kjapt etter at du har smurt, sitter dønn!

Har hørt mye positivt om skummet fra piz buin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Piz Buin (eller hvordan det nå skrives)

Selbrunerene fra Lancome er veldig bra. De vinner også de fleste tester. Helt klart min favoritt :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selbrunerene fra Lancome er veldig bra. De vinner også de fleste tester. Helt klart min favoritt :-))))

HVorfor sier du det til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fvhghtg

HVorfor sier du det til meg?

herregud er du så tett at du ikke skjønner at det er et svar i tråden, selv om det ved en feil er blitt plassert under ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud er du så tett at du ikke skjønner at det er et svar i tråden, selv om det ved en feil er blitt plassert under ditt?

Ja, så tett er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...