Gå til innhold

Spis is selv om du passer vekten! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raglan

jeg vet ALT sånt! :-))

Nå har du ødelagt dagen ;-( Jeg hadde bestemt meg for bare å spise mat idag, men har nå fortært en saftis fra Isbjørnis som var på 90 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du ødelagt dagen ;-( Jeg hadde bestemt meg for bare å spise mat idag, men har nå fortært en saftis fra Isbjørnis som var på 90 kcal.

PØH! Hva er vel 90 kalorier? - ittno! Du får bare kutte ut et glass melk elelr noe annet. Drikk en Options til kvelden - det er godt! *s*

Jeg for min del får større og større mage, -tror du jeg lar meg punktere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Kult, men du??? Når jeg klikke på den linken din kvapp jeg litt altså......det er ikke tomater som popper opp i hodet først når jeg ser det bildet helt øverst på skjermen.....

;)

klem fra en som kjeder seg selv om hun er en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Nå har du ødelagt dagen ;-( Jeg hadde bestemt meg for bare å spise mat idag, men har nå fortært en saftis fra Isbjørnis som var på 90 kcal.

En liter vaniljeis med sjokobiter her, he he. det var i går da, skal ha resten i dag.

Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Kult, men du??? Når jeg klikke på den linken din kvapp jeg litt altså......det er ikke tomater som popper opp i hodet først når jeg ser det bildet helt øverst på skjermen.....

;)

klem fra en som kjeder seg selv om hun er en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, men du??? Når jeg klikke på den linken din kvapp jeg litt altså......det er ikke tomater som popper opp i hodet først når jeg ser det bildet helt øverst på skjermen.....

;)

klem fra en som kjeder seg selv om hun er en

det var sannelig godt at det ikke bare var meg - *rister stygge tanker vekk fra det lille hodet* :-)) *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

PØH! Hva er vel 90 kalorier? - ittno! Du får bare kutte ut et glass melk elelr noe annet. Drikk en Options til kvelden - det er godt! *s*

Jeg for min del får større og større mage, -tror du jeg lar meg punktere????

90 kcal er 90 for mye.

Jeg skulle bare spise frokost og middagsrester på jobb og en aldri så liten skive av det fiberbrødet som sto i et ukeblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 kcal er 90 for mye.

Jeg skulle bare spise frokost og middagsrester på jobb og en aldri så liten skive av det fiberbrødet som sto i et ukeblad.

Det brødet er vel passe muggent nå? med rårand og alt....:-) Skulle du ikke sende meg opskrifta da? elller skal du slå meg i å gå ned mer? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Det brødet er vel passe muggent nå? med rårand og alt....:-) Skulle du ikke sende meg opskrifta da? elller skal du slå meg i å gå ned mer? *s*

Oppskrift kommer hvert øyeblikk.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Det brødet er vel passe muggent nå? med rårand og alt....:-) Skulle du ikke sende meg opskrifta da? elller skal du slå meg i å gå ned mer? *s*

Nå er oppskriften sendt, og du baker det og eter det..........bare så du vet det.

På vei hjem fra jobb stopper du og handler ingrediensene og baker det i DAG.

Du får i alle fall ikke forstoppelse av dette brødet.

Det blir flisa på avisa det ;-)))))))) om enn noe klissete.

*gleder meg til å se resultatet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er oppskriften sendt, og du baker det og eter det..........bare så du vet det.

På vei hjem fra jobb stopper du og handler ingrediensene og baker det i DAG.

Du får i alle fall ikke forstoppelse av dette brødet.

Det blir flisa på avisa det ;-)))))))) om enn noe klissete.

*gleder meg til å se resultatet*

Nå har jeg sendt deg en mail - du kommer til å HATE meg! *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Nå har jeg sendt deg en mail - du kommer til å HATE meg! *lol*

*LOL*

Du er faen meg ikke riktig klok *S*

Hvem er det som holder bamsen...... hadde det enda vært du som har lovt å passe meg når jeg blir 102 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Du er faen meg ikke riktig klok *S*

Hvem er det som holder bamsen...... hadde det enda vært du som har lovt å passe meg når jeg blir 102 år.

Bare et bilde jeg fant på nettet! :-) Vil du ha svære puppær også? *ler*

fanken jeg skulle vært og spist! *ler enda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var sannelig godt at det ikke bare var meg - *rister stygge tanker vekk fra det lille hodet* :-)) *lol*

DU ser nå visst "sånt" over alt ! På O`boy pakken , på GR siden.... Har du foressten sett det nye motivet på melkekartongene ? *ler* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Bare et bilde jeg fant på nettet! :-) Vil du ha svære puppær også? *ler*

fanken jeg skulle vært og spist! *ler enda*

*ler*

Har sendt det til mann og barn.

Jeg vil ha en slankere linje på badebildet og enorme pupper.

Hvordan klarer du dette ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU ser nå visst "sånt" over alt ! På O`boy pakken , på GR siden.... Har du foressten sett det nye motivet på melkekartongene ? *ler* :-)

Nei? hva er det der? kupikker? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...