Gå til innhold

Hvor er alle sammen? :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Å, er de det? *forvirret* Tror jeg kjøper den isen, jeg. Fordi jeg fortjener det.

Du finner sikkert noen sværinger oppi den villmannsleiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    8

  • Spirea

    8

  • conan

    4

  • Soria

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Ørkenvandreren

samme her, labber'n! :-) Vi skal ta to ukers ferie rett etter at du har besøkt oss! :-) JUHA!!! Ønsker besøk ved vannet vi da!

Det er notert. Vi har også ferie da, med unger og "styr", og har trolig base i heimen. Vi får se hva vi får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.... *pust, pes*.... det er sååå varmt i sola på terrassen *s*. Får vrenge innpå en iskald Cola Light og en alkoløs cider.

Det er et slep å sitte her i det grønne. Åssen kan du være misunnelig på noe sånt? Forøvrig - byen er full av nye, små uteplasser med god, mager (grønn) mat og kaffe.... kommer'u snart? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.... *pust, pes*.... det er sååå varmt i sola på terrassen *s*. Får vrenge innpå en iskald Cola Light og en alkoløs cider.

Det er et slep å sitte her i det grønne. Åssen kan du være misunnelig på noe sånt? Forøvrig - byen er full av nye, små uteplasser med god, mager (grønn) mat og kaffe.... kommer'u snart? *s*

En sånn invitasjon hadde ikke jeg sagt nei til hvis jeg kunne! Kan du ikke kjøpe deg en kaldluftsvifte? Det har jeg gjort! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.... *pust, pes*.... det er sååå varmt i sola på terrassen *s*. Får vrenge innpå en iskald Cola Light og en alkoløs cider.

Det er et slep å sitte her i det grønne. Åssen kan du være misunnelig på noe sånt? Forøvrig - byen er full av nye, små uteplasser med god, mager (grønn) mat og kaffe.... kommer'u snart? *s*

Jeg kommer - SNART, antar jeg, men ikke enda! :-) Jeg vet om et annet GRØNT og SKJØNT sted, -kom dit du - sånn rundt 1.juli eller no':-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sittet og lest litt her, men nå skal jeg ut i sola :-)

Hei! - Jøss er det sol "oppi der" også? :-)

Kommer du en tur i sommer, eller får du det ikke til? Ja, jeg vet det blir dyrt i alle fall! :-)

...skulle ønske du kom, du skal få tv på rommet og all ting! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! - Jøss er det sol "oppi der" også? :-)

Kommer du en tur i sommer, eller får du det ikke til? Ja, jeg vet det blir dyrt i alle fall! :-)

...skulle ønske du kom, du skal få tv på rommet og all ting! *s*

Jeg har dessverre ingen mulighet til å få det til økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ingen mulighet til å få det til økonomisk.

Det forstår jeg godt! :-) Men du skal få referat da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Hei! - Jøss er det sol "oppi der" også? :-)

Kommer du en tur i sommer, eller får du det ikke til? Ja, jeg vet det blir dyrt i alle fall! :-)

...skulle ønske du kom, du skal få tv på rommet og all ting! *s*

TV på rommet !!??? Sett sånt tull - du får da heller friste med DOL på rommet ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! - Jøss er det sol "oppi der" også? :-)

Kommer du en tur i sommer, eller får du det ikke til? Ja, jeg vet det blir dyrt i alle fall! :-)

...skulle ønske du kom, du skal få tv på rommet og all ting! *s*

Nah... TV på rommet... ja se her kommer spesialbehandlinga ja *fnys*. Får JEG TV på rommet kanskje? Får jeg i det hele tatt noe rom? Høh.... makan.

Åffer skal det være noe i det grønne 1. juli forresten?...... *dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nah... TV på rommet... ja se her kommer spesialbehandlinga ja *fnys*. Får JEG TV på rommet kanskje? Får jeg i det hele tatt noe rom? Høh.... makan.

Åffer skal det være noe i det grønne 1. juli forresten?...... *dum*

Blir du her litt nå, eller forsvinner du igjen som dugg for solen, slik du pleier? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute å luker ugress jeg:( Og nyter sola, men iler inn til datan når det blir for varmt. Ehh jeg klager ikke på varmen altså. bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du her litt nå, eller forsvinner du igjen som dugg for solen, slik du pleier? :-)

Hvis du har noe lekkert å si meg, da skal jeg vel klare å klore meg fast noen minutter til ;o)

Ellers - jeg er jo en eterisk framtoning, som et slør, et friskt pust i sommerheten, et drag av syrinduft en flyktig følelse av velvære, alt... og mere til ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har noe lekkert å si meg, da skal jeg vel klare å klore meg fast noen minutter til ;o)

Ellers - jeg er jo en eterisk framtoning, som et slør, et friskt pust i sommerheten, et drag av syrinduft en flyktig følelse av velvære, alt... og mere til ;o)))

Jeg har savnet den gode samtalen, etter at du ble slik en "touch & go"- doler. Du kommer innom og akkurat da gleden og varmen begynner å spre seg i kroppen min, er du borte igjen. Alt som er igjen er duften av kvinne...

Derfor så jeg meg nødt til å forsikre meg om din fortsatte tilstedeværelse, før jeg nok en gang tillot meg å la de sitrende forventningene ta overhånd.

Hva synes forresten du om utspillet til juryformannen i går? Svært upassende, spør du meg, men ikke så upassende som vorspiel før bryllup, altså. (Her er det kanskje på sin plass med en aldri så liten unnskyldning for mine dårlige konversasjonsevner og plutselige temaskifter, men i ditt fravær har samtalekunsten forvitret.) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har savnet den gode samtalen, etter at du ble slik en "touch & go"- doler. Du kommer innom og akkurat da gleden og varmen begynner å spre seg i kroppen min, er du borte igjen. Alt som er igjen er duften av kvinne...

Derfor så jeg meg nødt til å forsikre meg om din fortsatte tilstedeværelse, før jeg nok en gang tillot meg å la de sitrende forventningene ta overhånd.

Hva synes forresten du om utspillet til juryformannen i går? Svært upassende, spør du meg, men ikke så upassende som vorspiel før bryllup, altså. (Her er det kanskje på sin plass med en aldri så liten unnskyldning for mine dårlige konversasjonsevner og plutselige temaskifter, men i ditt fravær har samtalekunsten forvitret.) :-)

Jeg takker ydmykt for din hengivne holdning til mitt nærvær og mine tidligere bidrag til å holde liv i din konversasjonskunst.

Jeg har aldri hørt på maken til juryformann. At man skal bli så beruset av en smule oppmerksomhet at man ikke kan motstå fristelsen til å tilbringe enda litt tid i rampelyset er forståelig, men, som jeg sier til meg selv hvergang hormonene herjer i kroppen: "don't act on it".... utilbørlig spør du meg. Men - juryformannens utspill holder liv i det velkjente ordtaket: "bedre å lukke kjeften og la folk tro du er dum enn å åpne den og bekrefte mistanken".

Om det utilbørlige ved å møte opp mer eller mindre bedugget - på en skala fra èn til ti - har jeg sagt mitt... det vet den lille gutten med den store tissen og det vaklende egoet :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah... TV på rommet... ja se her kommer spesialbehandlinga ja *fnys*. Får JEG TV på rommet kanskje? Får jeg i det hele tatt noe rom? Høh.... makan.

Åffer skal det være noe i det grønne 1. juli forresten?...... *dum*

Bare si fra - har et rom med tv ledig! :-) Seriøst altså! :-)

og det grønne - er Harryland vettø! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker ydmykt for din hengivne holdning til mitt nærvær og mine tidligere bidrag til å holde liv i din konversasjonskunst.

Jeg har aldri hørt på maken til juryformann. At man skal bli så beruset av en smule oppmerksomhet at man ikke kan motstå fristelsen til å tilbringe enda litt tid i rampelyset er forståelig, men, som jeg sier til meg selv hvergang hormonene herjer i kroppen: "don't act on it".... utilbørlig spør du meg. Men - juryformannens utspill holder liv i det velkjente ordtaket: "bedre å lukke kjeften og la folk tro du er dum enn å åpne den og bekrefte mistanken".

Om det utilbørlige ved å møte opp mer eller mindre bedugget - på en skala fra èn til ti - har jeg sagt mitt... det vet den lille gutten med den store tissen og det vaklende egoet :o))

Apropos hormoner, så kan jeg bekrefte nyhetsmeldingen fra noen dager tilbake om at gifte menn med barn har lavere testosteronnivå, enn single. Slik at når hormonene herjer i meg, er jeg humørsyk, har kort lunte, gråter for den minste ting og brystene er ømme...

At slike handlingsregler som den du nevnte, sikkert er på sin plass i slike hormonelle perioder, har jeg lett for å tro.

Forøvrig merker jeg at humøret mitt påvirkes voldsomt av dette fotballverdensmesterskapet som pågår om dagen. Det er jo fotball på alle kanaler døgnet rundt, og for å være på den sikre siden så klarer de aldri å sende den samme kampen til samme tid. Slik at dersom jeg lider meg gjennom England-Sverige på en kanal, så kan jeg være sikker på at når den endelig er ferdig, så skal jeg plages med den samme kampen resten av kvelden på de andre kanalene. Sukk.....

Hvor blir det av kulturen i slike fotballtider, spør jeg? De viktige utenrikssakene? Situasjonen i Midt-Østen? Truslene fra Al-Queda? Nedleddelsen av livssynsforumet?

Verden kunne jo gå under, uten at det fikk sin rettmessige plass i nyhetene, med mindre det forstyrrer fotballen. Misforstå meg for all del rett, under de rette omstendigheter kan jeg både glede meg over og leve meg inn i en god kamp, men dette overdrevne hysteriet som preger alt nå om dagen, virker noe ukultivert, og tar noe av gleden bort ved alle de flotte prestasjonene som tross alt utøves.

Ja, jeg har meget lagret på hjertet om dette og hint, og i ivren glemmer jeg helt det viktigste- deg. For en utilgivelig feil!!

Hvorledes farer livet med Dem, skjønne Spirea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...