Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden pc' min hjemme ikke føler seg så bra, sniker jeg meg til å skrive et par ord fra jobben her....

Jeg har den siste uken følt at ting går bra, det ser ut som medisinene virker litt, og nesten uten bi-virkninger :o)

Men for et par dager skjedde det noe som ikke var så morsomt..... jeg fikk besøk.... av en som ikke tar nei _ for et nei, - en som bare gjør som han vil... - jeg ville egentlig bli sint.. -men turte ikke... -bare tok bort tafsete ekle fingre... til jeg ga opp... - og bare lot det skje... jeg vet jo at det bare tar noen få minutter.... han har gjort det flere ganger... men... -jeg trodde liksom jeg var kvitt han.... -Jeg skammer meg... jeg er en voksen kvinne, og bør kunne stoppe sånne ting...

Hmm... - måtte bare 'få det ut'... -jeg har døra mi' låst hele tiden nå etter dette... det må ikke skje flere ganger....!

Så jeg har vært litt 'utafor' p.g.a. dette, men ellers merker jeg ihvertfall at ting går riktig vei...

*husk at jeg tenker på dere, -sender masse klemmer til de som har lyst på*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57227-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...