Gå til innhold

Ansiktsfett


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Jeg er en 17 år gammel jente med en ganske slank kropp med relativt lite underhudsfett, selv om jeg godt kunne blitt litt tynnere..MEN i ansiktet har jeg endel for mye hud/fett (som allikevel bør nevnes er fast), spesielt nederst på kinnene ved kjeven og dette hadde jeg IKKE før!! Hvordan får man dette vekk?

Venninnene mine har vokst fra seg slikt valpefett, de hadde også sånn før, men ikke nå! jeg er lei av å se ut som en baby i ansiktet, vil ha et mer tynnere, mer definert ansikt, men hvordan??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Kanskje du er FOR tynn? Ganske vanlig at anorektikere får hevete kjertler nederst i kinna.

Nei, jeg er ikke for tynn, akkurat passe omtrent! Altså, jeg beskrev problemet ganske dårlig, jeg har ikke spesielt fett der nede ved kjeven, men jeg har litt bollekinn liksom, og det liker jeg ikke! Det får meg til å se så barnslig ut på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke for tynn, akkurat passe omtrent! Altså, jeg beskrev problemet ganske dårlig, jeg har ikke spesielt fett der nede ved kjeven, men jeg har litt bollekinn liksom, og det liker jeg ikke! Det får meg til å se så barnslig ut på en måte..

Ikke barnslig, men sunn og frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...