Gå til innhold

Hvor mange grader akkurat nå


Gjest stine-72

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

34.5 grader akkurat nå.. ja 34.5 ja

Her er det 25.2 grader i skyggen akkurat nå. Har ikke vært sol på den sida av huset siden i totida i ettermiddag. Herlig temperatur!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 25.2 grader i skyggen akkurat nå. Har ikke vært sol på den sida av huset siden i totida i ettermiddag. Herlig temperatur!!!!

Her er det 22 grader nå, og klokka nærmer seg halv ni om kvelden. Midt på dagen var det 27 - 28 grader, og det er _varmt_, i alle fall for stakkars oss som oppholdt oss i et varmt produksjonslokale. Det var 27 grader på kontoret til en av kollegene mine, og det føltes svalt og behagelig i forhold til der hvor jeg oppholdt meg, så det skulle ikke forundre meg om det var 35 grader. Fy flate! ........men i morgen har jeg fri, og da ønsker jeg meg en dag helt maken til i dag. Da skal jeg ikke flytte meg fra solstolen min (vel, minst mulig, i alle fall) fra klokka ti til klokka seks når sola forsvinner fra terassen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg ikke sikker, men det har vært 29 på det varmeste i dag!!!!

Er det stygt av meg å håpe på at Tiril har en ørliten feber i morgentidlig så jeg kan være hjemme da også? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det nå 19,5 grader. helt utrolig til å være klokka 22. :) Har nok vært en 24-25 grader her tidligere i dag vil jeg tru :) Deilig temperatur var det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 22 grader nå, og klokka nærmer seg halv ni om kvelden. Midt på dagen var det 27 - 28 grader, og det er _varmt_, i alle fall for stakkars oss som oppholdt oss i et varmt produksjonslokale. Det var 27 grader på kontoret til en av kollegene mine, og det føltes svalt og behagelig i forhold til der hvor jeg oppholdt meg, så det skulle ikke forundre meg om det var 35 grader. Fy flate! ........men i morgen har jeg fri, og da ønsker jeg meg en dag helt maken til i dag. Da skal jeg ikke flytte meg fra solstolen min (vel, minst mulig, i alle fall) fra klokka ti til klokka seks når sola forsvinner fra terassen min.

Hehe...husk solfaktor! Tror sannelig jeg har brent meg under fotsålene jeg...det brenner når jeg står eller går :-o Noen gode tips til nedkjøling? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg ikke sikker, men det har vært 29 på det varmeste i dag!!!!

Er det stygt av meg å håpe på at Tiril har en ørliten feber i morgentidlig så jeg kan være hjemme da også? ;o)

Du får holde henne hjemme en dag til da, vettu, så du er heeelt sikker på at hun er feberfri til hun skal i barnehagen!

Fikk du god hjelp av Evenhus? Var det sukkerpiller Tiril fikk, som gjorde at hun fikk så høy feber, eller kom det av noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...husk solfaktor! Tror sannelig jeg har brent meg under fotsålene jeg...det brenner når jeg står eller går :-o Noen gode tips til nedkjøling? ;)

Aloe Vera er tingen når du er solbrent. Jeg snakker av erfaring. Sist jeg satt lenge i solen så jeg ut som en kokt hummer, men jeg smurte meg godt med Aloe Vera da jeg kom inn og oppdaget hvor ille det var, og fortsatte med det i dagene etterpå. Faktisk gikk rødfargen over til fin brunfarge (vel, beige er vel riktigere...) og det har ikke hendt meg før. Når jeg først har blitt brent, har det bare fortsatt å være rødt til huden flasset av og jeg ble hvit igjen. Det flasset nok litt denne gangen også, men ikke så ille, så nå er jeg klar til ny innsats. Denne gangen blir det høyere solfaktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får holde henne hjemme en dag til da, vettu, så du er heeelt sikker på at hun er feberfri til hun skal i barnehagen!

Fikk du god hjelp av Evenhus? Var det sukkerpiller Tiril fikk, som gjorde at hun fikk så høy feber, eller kom det av noe annet?

Jeg vet rett og slett ikke. Det er sjelden de får feber av homøopatmedisin så det er vel like trolig at det faktisk var nok en luftveisinfeksjon, men hun er frisk nå i alle fall. Skal tilbake til Evenhus neste onsdag for evt. å starte på en annen kur / ny dosering. Inntil da får hun ingenting for å la kroppen ta seg inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...