Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mens jeg satt hjemme og kikket på en såpeopera på tv (Passions) , fant Shannon ut at NÅ skulle hun følle. Klokka 15.05 ringte de fra hundepensjontat (nærmeste nabo til stallen) og sa at vannet nettopp hadde gått. Vi kastet oss i bilen ,og suste avsted. Klokka 15.15 var vi i stallen ,og da lå føllet halveis ute av den pose-tingen sin.

Det ble et hoppeføll ,rødbrunt med hvitt bless. (Litt gråaktige bein. Verdens SØTESTE så klart

Hun har fått navnet Amy Shantelle ,og jeg har tatt bilder som jeg skal sende til fremkalling i morgen. (HVIS jeg nå finner den pokkers fotoposen som jeg hadde i hånda i går !

Hilsen Wulfi , Shannon Rose & lille Amy Shantelle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57311-f%C3%B8llet-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Wulfi

14

• Lionn

9

• naiv

5

• Solsikke

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Åhhh, så morro!

Vi har vært i skauen i dag å trena hunder, traff mange små lam. Men klart, de kan ikke måle seg med føllett ditt. *S* Gratulere som bestemor, eller noe slikt! :-)

Lam er skjønne (og smaker godt) , men Amy Shantelle er myyyyye søtere :-)

Annonse

Så heldi du e:o) Synd du gikk glipp a sælve fødseln da. Huske de va min drøm som ungjente å overvær en hestefødsel*s*

Men gratulerer så mye og håper det går bra med mor og barn:o)

Ja ,det VAR litt dumt at jeg gikk glipp av fødselen ,men jeg overvar jo en hestefødsel for bare et par uker siden ,så jeg skal ikke klage :-)

Alt er vel med Shannon Rose & Amy Shantelle. De står på stallen nå ,og koser seg :-)

Ja ,det VAR litt dumt at jeg gikk glipp av fødselen ,men jeg overvar jo en hestefødsel for bare et par uker siden ,så jeg skal ikke klage :-)

Alt er vel med Shannon Rose & Amy Shantelle. De står på stallen nå ,og koser seg :-)

Men da har du jo ingenting å klage for da:o) Heldiggrisen*s* Også fikk du vel sett det nye føllets ustøe skritt*s* Det er sååå sjarmerende. Håper på å få se bilder av henne etterhvert da:o) Skal du beholde begge to?

Men da har du jo ingenting å klage for da:o) Heldiggrisen*s* Også fikk du vel sett det nye føllets ustøe skritt*s* Det er sååå sjarmerende. Håper på å få se bilder av henne etterhvert da:o) Skal du beholde begge to?

Jada , fikk se når hun (omsider) klarte å komme seg på beina. Sto og vaklet ei stund ,før hun tok de første prøvende skrittene. Bilder kommer.... Sender filmen til fremkalling i morgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...