Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Wulfi

14

• Lionn

9

• naiv

5

• Solsikke

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Endelig kom jeg meg på nett! *pes*

Gratulerer med lille Joppa O'Neill! :-)

Har sååå lyst å reise inn og se det, lurer på om jeg klarer å vri meg unna den bursdagen på lørdag. :-/

Klarer du å snik deg unna , så er det bare til å komme vettu :-)

Annonse

Åhhhhh....Gratulerer !!

Er du liksom "bestemor nå ?? Da kan du være med i Flisa,retz og min sin bestemorklubb ;-))

Skulle ønsket å sett henne og kost med den myke mulen.

Hun er sikkert vakker og jeg venter spent på bildet

Jadda , nå er jeg bestemor på høyt nivå vettu :-) Bare gled deg til bilder av nurket vårt :-)

Hærregud da jente! Var du ikke i stallen å fulgte med?? Har de ikke veer?

he,he så stas for deg.. Dette har du vennta på ei stund. Måtte føllet bli en araberhest av dimensjoner, og bringe klingende mynter på kontoen din.

Eller; bli en kjælehest!

Uansett, håper alt er vel med deg, og atte du ,hesten,gubben,ungene og tatoveringene har det fint!

*smask*

Hærregud da jente! Var du ikke i stallen å fulgte med?? Har de ikke veer?

he,he så stas for deg.. Dette har du vennta på ei stund. Måtte føllet bli en araberhest av dimensjoner, og bringe klingende mynter på kontoen din.

Eller; bli en kjælehest!

Uansett, håper alt er vel med deg, og atte du ,hesten,gubben,ungene og tatoveringene har det fint!

*smask*

Jeg sjekka hesten kvelden før... ingen tegn på at noe var i anmarsj da vaffal. Og VIPS i går , en gang etter klokka 15.00 så var hun plutselig der :-) Alt vel med meg ,gubben og alle sammen :-)

Godt å ha deg tilbake :-)

Gjest Raglan

Hvilket fotoredigeringsprogram har du????

VIL OGSÅ HA SÅNNE!!!!

*Hoppe opp og ned*

Det ser ut til at du går en slitsom tid i møte på jobb. Er det ikke typisk at sånne ting skjer like før eller under ferieavvikling?!

Jeg har flere fotoredigeringsprogram ,men klarer fa** ikke å bruke et eneste ett som det skal. Skjønner meg lite på sånt.

Men send et bilde til en viss dame du ;-)))))

De var stilige , sant.

Nå er jeg blitt tilbudt jobb som livredderske.

*Sprader på stranden* med puppene i været

_og_ vi går en slitom tid i møte på jobb. Men det er egentlig litt spennende og sikkert lærerikt . Tenker på etterutdanningen

Gjest retvizan

Jeg har flere fotoredigeringsprogram ,men klarer fa** ikke å bruke et eneste ett som det skal. Skjønner meg lite på sånt.

Men send et bilde til en viss dame du ;-)))))

De var stilige , sant.

Nå er jeg blitt tilbudt jobb som livredderske.

*Sprader på stranden* med puppene i været

_og_ vi går en slitom tid i møte på jobb. Men det er egentlig litt spennende og sikkert lærerikt . Tenker på etterutdanningen

Er det flisdamen som fiksa puppejobben din???

Dæver'n, må se å få tatt et portrett. Brystbilde, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...