Gå til innhold

The Sims on holiday


dharma

Anbefalte innlegg

Noen som har dette spillet og kan fortelle meg hvordan jeg får byttet inn sjetongene jeg vinner når jeg spiller automat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, det visste jeg ikke at gikk ann. Har hatt spillet en måned og spilt en del, men det er tydelig at jeg ikke har funnet ut alt. Ble egentlig lei av å dra på ferie etter at jeg hadde prøvd de forskjellige stedene. :-) Sjekk den offisielle Sims-siden, der står det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det visste jeg ikke at gikk ann. Har hatt spillet en måned og spilt en del, men det er tydelig at jeg ikke har funnet ut alt. Ble egentlig lei av å dra på ferie etter at jeg hadde prøvd de forskjellige stedene. :-) Sjekk den offisielle Sims-siden, der står det sikkert.

Er mulig det står der, men har jeg klart å finne det? Neida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i manualen, at man skal spørre feriedirektøren om slike ting. Finn denne personen på feriestedet, det er den som kommer og ønsker deg velkommen (hvis du tar deg tid til det) så vil det komme fram en boks hvor det står hva du skal gjøre....jeg har ikke vunnet noe enda jeg, så jeg vet ikke....går forresten deres spill litt trekt med hot date og holiday, eller er det min maskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i manualen, at man skal spørre feriedirektøren om slike ting. Finn denne personen på feriestedet, det er den som kommer og ønsker deg velkommen (hvis du tar deg tid til det) så vil det komme fram en boks hvor det står hva du skal gjøre....jeg har ikke vunnet noe enda jeg, så jeg vet ikke....går forresten deres spill litt trekt med hot date og holiday, eller er det min maskin?

Litt tregt ja. Men jo bedre maskin jo raskere. (Har prøvd det på to forskjellige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...