Gå til innhold

Operatørlås m.m.


Lynx

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt å kjøpe mobiltelefon til bursdagen til eldstegutten, men vil selvsagt ikke betale mer enn høyst nødvendig for den. Samtidig innser jeg at han må ha kontantkort, og da er det plutselig ganske dyrt med telefon.

Han ønsker seg en Nokia 3310, og det synes jeg er greit. Nå har jeg sett litt på kelkoo, og funnet en telefon som koster litt over 1000 kroner inkl. frakt, men da forutsetter det nytegning eller videreføring av telenor-abbonnement. Mannen min har "vanlig" telenor-privat, så nå lurer jeg på om han kan kjøpe den nye telefonen og videreføre det abonnementet han allerede har, mens vi kjøper et telenor-kontant abonnement til guttungen og bruker det på den nye telefonen i stedet. Det står i vilkårene at det kun kan brukes telenor SIM-kort i telefonen pga operatørlås, men går det da an med telenor-kontant?

Dette er det sikkert mange av dere som har greie på, så jeg håper og venter på svar!

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...