Gå til innhold

Dyreplageri -Bonsai Katt. (katt på flaske)


Gjest Sier ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næææh, så søte.. hvor får man kjøpt sånne???

Du kan bare ikke motstå noe som helst som er i en flaske! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest selgeren av kattene

Næææh, så søte.. hvor får man kjøpt sånne???

Kan få kjøpt av meg.Bare et par ti tusen så sender jeg en i posten til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare ikke motstå noe som helst som er i en flaske! ;-)

Med vennlig hilsen

De kattene der er jo praktiske. Ikke pisser og driter de overalt, mat trenger de vel ikke mye av - de lever trossalt ikke lenge (vil jeg tro..), de klenger garantert ikke, de tar seg godt ut når man har besøk, man kan bare stue dem inn i et skap hvis man får gjester som ikke liker katter - skrur man på korken så hører man sikkert ikke at de mjauer heller - for ikke å snakke om at man, i hvertfall i dette landet, med en sånn katt har noe veldig få andre har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få kjøpt av meg.Bare et par ti tusen så sender jeg en i posten til deg.

Det hørtes noe dyrt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kattene der er jo praktiske. Ikke pisser og driter de overalt, mat trenger de vel ikke mye av - de lever trossalt ikke lenge (vil jeg tro..), de klenger garantert ikke, de tar seg godt ut når man har besøk, man kan bare stue dem inn i et skap hvis man får gjester som ikke liker katter - skrur man på korken så hører man sikkert ikke at de mjauer heller - for ikke å snakke om at man, i hvertfall i dette landet, med en sånn katt har noe veldig få andre har :)

Og de er sikkert perfekte for allergikere også!

Det eneste problemet er at de ikke er videre gode til å fange rotter, men man kan jo ikke få alt.

Tror du de kommer i foskjellige årganger, akkurat som vin?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest selgeren av kattene

Vil du ha juling?

Er det godt da? Alvorlig talt burde vel alle ha fått med seg snart at det greiene der er en gedigen spøk?!?!?! Har blitt lagt ut url'er til sider som bekrefter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de er sikkert perfekte for allergikere også!

Det eneste problemet er at de ikke er videre gode til å fange rotter, men man kan jo ikke få alt.

Tror du de kommer i foskjellige årganger, akkurat som vin?

Med vennlig hilsen

Det er lite sannsynlig at de kommer i forkjellige årganger, men det er jo godt mulig at flasken opprinnelig hadde en fin årgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det godt da? Alvorlig talt burde vel alle ha fått med seg snart at det greiene der er en gedigen spøk?!?!?! Har blitt lagt ut url'er til sider som bekrefter dette.

Hvem lurer hvem i denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oppgitt og lei

Kvalmende! Dette kan ikke være sant, det må være spøk!

det står i innlegget til birdie,samt andre steder her.-Foretar du ett lite søk på dol om denne flaskekatten,så vil det poppe opp flere url'er som avkrefter disse ryktene.

Gjentar det igjen: Det finnes ingen slike katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke si det til noen, men denne "hoaxen" er årevis gammel. Den nysgjerrige pusen ble lurt inn i glasset mens bildene ble tatt, og har ikke tilbragt mer enn et minutt totalt inni der, pluss hopp og sprett alle andre steder rundt i hele rommet. De folka lurte hundrevis i lange tider, med drapstrusler fra fresende sinte dyreelskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikkaba

det står i innlegget til birdie,samt andre steder her.-Foretar du ett lite søk på dol om denne flaskekatten,så vil det poppe opp flere url'er som avkrefter disse ryktene.

Gjentar det igjen: Det finnes ingen slike katter.

Jeg skrev faktisk; kvalmende. dette kan ikke være sant, det må være en spøk!

Og det var det tydeligvis.

Fritidsproblemer, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...