Gå til innhold

Har du vært i Sevilla?


Line

Anbefalte innlegg

Jeg reiser dit i juli, og kommer til å farte rundt på egen hånd mens venninna mi er på jobb. Har du vært der? Hva bør jeg få med meg av severdigheter eller opplevelser?

Kommer til å leie bil, så jeg står ganske fritt til å reise rundt omkring. De fem siste dagene drar jeg i retning Málaga, hvor flyet returnerer fra. Er det noe i den retningen (mellom Sevilla og Málaga) som jeg ikke burde gå glipp av, når jeg først er der nede?

Skal nok få med meg en dag eller to på stranda og, bare jeg ikke er så solbrent da som jeg er nå.

Er jammen meg rene syden her oppe i trivelige Trøndelag også for tida! Har hatt 29 grader i skyggen i dag, og i skrivende øyeblikk, klokka 22.53, er det fortsatt hele 22,6 grader! :o)

Men altså...jeg blir glad for alle reisetips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i Sevilla i juli og det skal jeg si deg var varmt! Sevilla er faktisk den varmeste byen i Europa tror jeg, og det er ganske plagsomt. Men en nydelig by, spesielt katedralen og all flamencoen (en hel gate full av flamencobutikker og masse flamencobarer om kveldene.

Siden du har bil så ville jeg benyttet sjansen og reist til sjøen om dagene og heller fått venninnen din til å guide deg rundt på kveldstid når det er levelige temperaturer.

God tur! Husk solhatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Sevilla i juli og det skal jeg si deg var varmt! Sevilla er faktisk den varmeste byen i Europa tror jeg, og det er ganske plagsomt. Men en nydelig by, spesielt katedralen og all flamencoen (en hel gate full av flamencobutikker og masse flamencobarer om kveldene.

Siden du har bil så ville jeg benyttet sjansen og reist til sjøen om dagene og heller fått venninnen din til å guide deg rundt på kveldstid når det er levelige temperaturer.

God tur! Husk solhatt!

Hehe...solhatt, ja. Tenkte tanken i dag, må kjøpe det i morgen den dag! Har blitt solbrent i hodebunnen i dag :-o

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Hva finner jeg i Cadiz, da? Er det veldig langt unna?

Cadiz ligger nede ved kysten. Der er bare utrolig fint, og har en godt bevart gammel bydel, der ikke jeg ville kjørt bil hvertfall :-)

Men jeg vet jo ikke om du er intr. i museer etc. eller bare å se deg rundt liksom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...