Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

landsbyidioten

Hvordan blir det - kommer du til helgen?

Har ikke bestemt meg enda. Har ikke råd til tog/fly, og å kjøre virker for stress akkurat nå. Skal på jobb mandag og da blir det bare kjøring fredag og søndag, + noen timer "ferie" lørdag. Men vi får se. Ikke umulig at jeg klarer å klekke ut en genial plan. Hvis ikke ordner jeg meg sikkert fri og kommer neste helg i stedet; da har vi fått feriepenger. :-)

Men nå må jeg ut på terassen igjen og lese om farmakokinetikk... :-/ Vet du, jeg gleder meg i hjel til i morgen. Skal bli en fryd å få det gjort.

*suss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57382-landsbyidioten/#findComment-241308
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg enda. Har ikke råd til tog/fly, og å kjøre virker for stress akkurat nå. Skal på jobb mandag og da blir det bare kjøring fredag og søndag, + noen timer "ferie" lørdag. Men vi får se. Ikke umulig at jeg klarer å klekke ut en genial plan. Hvis ikke ordner jeg meg sikkert fri og kommer neste helg i stedet; da har vi fått feriepenger. :-)

Men nå må jeg ut på terassen igjen og lese om farmakokinetikk... :-/ Vet du, jeg gleder meg i hjel til i morgen. Skal bli en fryd å få det gjort.

*suss*

Hvis du kommer denne eller neste helg så passer det glimrende for meg. Punky mumlet om no utflukt, men vi er da unge og kvikke kvinner - vi kan da sno oss som det passer. Og kommer du så tilpasser vi oss deg. Sant pønk?

Jeg får feriepengene denne fredagen *juuhu* Nå gjelder det bare å huske at jeg ikke må bruke alt - for da må jeg gå en måned uten noe. Det er bare så mye man må huske på *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57382-landsbyidioten/#findComment-241360
Del på andre sider

landsbyidioten

Hvis du kommer denne eller neste helg så passer det glimrende for meg. Punky mumlet om no utflukt, men vi er da unge og kvikke kvinner - vi kan da sno oss som det passer. Og kommer du så tilpasser vi oss deg. Sant pønk?

Jeg får feriepengene denne fredagen *juuhu* Nå gjelder det bare å huske at jeg ikke må bruke alt - for da må jeg gå en måned uten noe. Det er bare så mye man må huske på *sukk*

Snakket nettopp med min kjære bror, og vi ble enige om neste helg. Så slapp jeg å tenke mer over det. :-) Har fått beslutningsvegring av all denne eksamensfokuseringen, gleder meg til å bli normal igjen. Hva nå enn det måtte bety.

I morgen kl. 16 er jeg FERDIG! :-) Da må du tenke på meg. Jeg skal hente mann og barn og gå rett på en eller annen uterestaurant og spise goood mat, så skal jeg hjem og brenne alle notatene mine og sove i et par døgn. Og når jeg våkner skal jeg ha sex i 5 timer.

*gliser og tripper ut i solen igjen*

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57382-landsbyidioten/#findComment-241376
Del på andre sider

Annonse

Snakket nettopp med min kjære bror, og vi ble enige om neste helg. Så slapp jeg å tenke mer over det. :-) Har fått beslutningsvegring av all denne eksamensfokuseringen, gleder meg til å bli normal igjen. Hva nå enn det måtte bety.

I morgen kl. 16 er jeg FERDIG! :-) Da må du tenke på meg. Jeg skal hente mann og barn og gå rett på en eller annen uterestaurant og spise goood mat, så skal jeg hjem og brenne alle notatene mine og sove i et par døgn. Og når jeg våkner skal jeg ha sex i 5 timer.

*gliser og tripper ut i solen igjen*

:-)

Det høres ut som en ordentlig plan :)

Da setter jeg meg ned å venter i spenning på en sms i morgen kl. 16:05 - for jeg forstår jo at det kan bli vanskelig å nå deg resten av uken. Dettan blir bærre lækkert :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57382-landsbyidioten/#findComment-241394
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...