Gå til innhold

Noen som har hatt vorter i hodebunnen?


tiliti

Anbefalte innlegg

..og vil dele erfaringer.

FIkk vite at klumpene jeg har hatt i hodebunnen i 10 år er vorter.De ligner ikke på vorter synes jeg da,menmen.

Legen sa frysing eller bortskjæring var eneste alternativer,noe jeg synes høres grusomt ut.Ved frysing forsvinner håret fra hele det fryste området,for alltid.Og det høres forskrekkelig ekkelt ut.

Ved skjæring fjerner de en båtformet del av hodebunnen og snurper det sammen.Jeg får lett veldig stygge arr,og dette høres ekkelt ut.Stram hodebunn.

Dessuten er frisyren min tilnærmet avhengig av masse styling hver dag :-))

Doktor'n på DOL sa man kunne bruke vanlig vortekrem fra apoteket.

Så; hva gjør jeg og blir jeg kvitt denne jævelskapen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det er vorter, og ikke fettkuler? Det har jeg hatt masse av, og det kommer dessverre stadig nye. Akkurat nå har jeg to som jeg går og manner meg opp for å få fjernet. De skjæres bort omtrent slik du beskriver om vortene, men det er faktisk ikke så ille som det høres ut. Sårene strammer litt de første dagene, men etterpå er det greit. Jeg merker i grunnen ikke noe til arrene, men de hadde nok syntes hvis jeg barberte hodet... Legen min er heldigvis grei og tar bort så lite hår som mulig, så jeg har ikke sett så altfor ribba ut mens det vokste ut igjen.

Når det gjelder vortemiddel fra apotektet, har jeg brukt det på vorter på hendene. Det er ikke så ille, det heller, men det tar jo tid og såret/arret blir i alle fall ikke noe penere enn etter en operasjon. Jeg hadde nok valgt kniven, var jeg deg.

Det går nok greit, skal du se. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er vorter, og ikke fettkuler? Det har jeg hatt masse av, og det kommer dessverre stadig nye. Akkurat nå har jeg to som jeg går og manner meg opp for å få fjernet. De skjæres bort omtrent slik du beskriver om vortene, men det er faktisk ikke så ille som det høres ut. Sårene strammer litt de første dagene, men etterpå er det greit. Jeg merker i grunnen ikke noe til arrene, men de hadde nok syntes hvis jeg barberte hodet... Legen min er heldigvis grei og tar bort så lite hår som mulig, så jeg har ikke sett så altfor ribba ut mens det vokste ut igjen.

Når det gjelder vortemiddel fra apotektet, har jeg brukt det på vorter på hendene. Det er ikke så ille, det heller, men det tar jo tid og såret/arret blir i alle fall ikke noe penere enn etter en operasjon. Jeg hadde nok valgt kniven, var jeg deg.

Det går nok greit, skal du se. Lykke til!

Vel,legen min sa vorter.Og de har vært der i 10 år.Ser helt groteske ut.Skal teste vortemiddelet først,jeg.Så får vi se :-)

Har akkurat fjernet en stor føflekk på halsen med slikt snitt,og arret ser skikkelig stygt ut.Jeg vil ikke ha to stk slike i hodet.Er av typen som lager grusomme arr av alt mulig rart.

Jeg tror ikke det er fettkuler,fordi håret er borte der de er.De er liksom "oppå" huden.Skulle nesten sent inn bilde :-) Nå synes ikke jeg de ser ut som vorter heller,not at all.Har aldri sett noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,legen min sa vorter.Og de har vært der i 10 år.Ser helt groteske ut.Skal teste vortemiddelet først,jeg.Så får vi se :-)

Har akkurat fjernet en stor føflekk på halsen med slikt snitt,og arret ser skikkelig stygt ut.Jeg vil ikke ha to stk slike i hodet.Er av typen som lager grusomme arr av alt mulig rart.

Jeg tror ikke det er fettkuler,fordi håret er borte der de er.De er liksom "oppå" huden.Skulle nesten sent inn bilde :-) Nå synes ikke jeg de ser ut som vorter heller,not at all.Har aldri sett noe lignende.

Det er ikke øra? *kremt* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,legen min sa vorter.Og de har vært der i 10 år.Ser helt groteske ut.Skal teste vortemiddelet først,jeg.Så får vi se :-)

Har akkurat fjernet en stor føflekk på halsen med slikt snitt,og arret ser skikkelig stygt ut.Jeg vil ikke ha to stk slike i hodet.Er av typen som lager grusomme arr av alt mulig rart.

Jeg tror ikke det er fettkuler,fordi håret er borte der de er.De er liksom "oppå" huden.Skulle nesten sent inn bilde :-) Nå synes ikke jeg de ser ut som vorter heller,not at all.Har aldri sett noe lignende.

Ja, det høres unektelig ut som vorter. Fettkulene er langt under huden, og håret vokser som normalt. De synes ikke før de blir kjempestore, og heldigvis vokser de sakte, så jeg har fått fjernet mine før de ble synlige.

Få noen til å hjelpe deg med påføringen av vortemiddelet, slik at du ikke etser bort et større område enn nødvendig. Det går helt sikkert fint når du tar tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke øra? *kremt* :-)

Så fremt jeg ikke har 1 øre litt til enstre på midten bak,og et på venstre side,ca midt på langsiden..så er det neppe ører.Ikke er det noen tilsynelatende inngang for lyd der heller.

Og .. hvor mange har egentlig 4 ører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...