Gå til innhold

Svinesund


Gjest Harry H

Anbefalte innlegg

Gjest Harry H

Hei!

Tipper det finnes flust av harrye folk her inne som kan svare på noen spørsmål om Svinesund!?!

Tenkte å dra på min første skikkelige Harrytur da jeg har en fridag i neste uke. Har ikke bil så jeg tenkte å ta buss! Noen som har gjort det før? Vet at iallfall Swebus stopper oppe på hovedveien...

Ellers lurte jeg på om det finnes noen steder å spise der, kaffeer ol.? Finnes det minibank? Siden jeg tar buss trenger jeg alt på samme området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mat finnes, men det er stort sett groteske hamburgere, av mindre god kvalitet.

Minibank finnes IKKE der, så du bør ta ut penger før du stikker nedover.

(Du kan bruke kort i de store matbutikkene, men det finnes ingen minibank på Svinesund).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OlaHarry

Mat finnes, men det er stort sett groteske hamburgere, av mindre god kvalitet.

Minibank finnes IKKE der, så du bør ta ut penger før du stikker nedover.

(Du kan bruke kort i de store matbutikkene, men det finnes ingen minibank på Svinesund).

Joda. Det finnes skikkelig kafe på Svinesund, med vanlig kafemat og middag, men ikke minibank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Det finnes skikkelig kafe på Svinesund, med vanlig kafemat og middag, men ikke minibank.

Joa, har vært der, men selv burgerne der smaker faenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...