Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God morgen min venn:o)

Fått eldstemann på skolen nå? Mine to har dratt og jeg sitter her å spiser frokost.

Gjett om jeg hadde gangsperr i beina da jeg våknet i dag. Alt for mye gåing og luking i dag.

Ser ut som været blir like fint i dag som i går, men jeg er nødt til å få vasket gulv i dag. Tenkte jeg skulle gjøre det nå på morgenen. Men jeg tror heller jeg kryper i seng en tur. Ble for sent i går, satt oppe å dolet jeg:)

Vi snakkes:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57401-lillelurveno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Veeel, du trenger ikke vaske for min del! Om det blir slik at jeg kommer til dere! Vant til å trø i småskjit døgnet rundt her i huset.

Sambo sin præmiehund og stolthet kolliderte forresten med en sau! Hærregud!!

Han ser ikke god ut. Blodutredelser over hele snuten. Og den dusten av en dyrelege trodde ikke det kunne ha skjedd slik!!? hva gir du meg.

Men,det kom visstnok til å gå bra. Jeg blir gressenke fra mandag til torsdag. Synd det ikke er ferie ennå, da kunne du og ungene kommet hit å bolsa i Lofoten!

Jeg har sagt det før i dag, legg deg ned å nyt dagen. Her blir det mye mas i byen, handling og bestilling. Hærregud, hvorfor er jeg såå treg av meg? Og vi skal på grillfest i ettermiddag, med alt som kan krype og gå av 2, klassinger og familien deres....Men,men, det blir nok morro!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57401-lillelurveno/#findComment-241087
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...