Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillelurven

Da treffes vi i morgen da:o) Ringer deg på mobilen i kveld for å avtale nærmere tidspunkt:o)

Vi tastes

klem

Havna du på fylla i går...He,he!

Du, jeg har nå med mobilen, uansett, så vi finner nok hverandre. Har ennå ikke fixa overnatting, rett og slett fordi jeg ikke vet hvor jeg vil bo. Kan du spørre din kjære hva som er nærmest og best av sykehuset?

Mulig jeg bare legger meg in på SAS, enekelt og greit å spise i kjelleren der, med Eirik på slæp.For ikke å snakke om Møysalen...

Her er det overskya, og jeg må finne fram klær til halve huset når jeg drar....At jeg aldri kan lære meg å lage system i rotet!

Perfekt handlevær spør du meg:-)

Sees.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57425-solsikke/#findComment-242876
Del på andre sider

Havna du på fylla i går...He,he!

Du, jeg har nå med mobilen, uansett, så vi finner nok hverandre. Har ennå ikke fixa overnatting, rett og slett fordi jeg ikke vet hvor jeg vil bo. Kan du spørre din kjære hva som er nærmest og best av sykehuset?

Mulig jeg bare legger meg in på SAS, enekelt og greit å spise i kjelleren der, med Eirik på slæp.For ikke å snakke om Møysalen...

Her er det overskya, og jeg må finne fram klær til halve huset når jeg drar....At jeg aldri kan lære meg å lage system i rotet!

Perfekt handlevær spør du meg:-)

Sees.

Klem

Havnet ikke på fylla i går. Havnet i Geitvågen og da vi kom hjem fikk jeg besøk, derfor glemte jeg deg helt. Jeg skal spørre sambo og sende deg tekstmelding.

Har ikke barnevakt før kl 17 så da er det kanskje like greit at du kommer hit? Vi kan jo evnt. treffes i byen etter kl 17. Det er helt opp til deg:o)

Vi snakkes.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57425-solsikke/#findComment-243087
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...