Gå til innhold

I dag er det jaggu varmt


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24,3 grader i skyggen klokka halv ni på morran er vel ikke å forakte? Mangler bare bølgeskvulp her oppi åsen hvor jeg bor ;)

*Koser meg med ei god bok i solveggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24,3 grader i skyggen klokka halv ni på morran er vel ikke å forakte? Mangler bare bølgeskvulp her oppi åsen hvor jeg bor ;)

*Koser meg med ei god bok i solveggen*

Har du bærbar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bærbar?

Nei, ikke for øyeblikket. Dvs, jeg HAR bærbar, men jeg har ikke internett hjemme hos meg selv foreløpig.

Er bare inne en tur nå for å scanne et bilde av eks'en, som han skal ha på cv'n sin. Der er det jobbsøking for fullt, etter at firmaet han jobber i, KPNQwest, ble slått konkurs på mandag :( Det var søknadsfrist i dag, så det haster litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke for øyeblikket. Dvs, jeg HAR bærbar, men jeg har ikke internett hjemme hos meg selv foreløpig.

Er bare inne en tur nå for å scanne et bilde av eks'en, som han skal ha på cv'n sin. Der er det jobbsøking for fullt, etter at firmaet han jobber i, KPNQwest, ble slått konkurs på mandag :( Det var søknadsfrist i dag, så det haster litt...

Så edelt av deg å hjelpe exen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så edelt av deg å hjelpe exen da.

Tja...hvorfor ikke? Jeg har nå mine forhåpninger da, vettu... Dessuten så går det utover meg og om han blir uten jobb. Får mye mindre bidrag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for deg, Lion. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil være ute eller inne, så jeg kan jo like godt være inne mens jeg tenker på saken. Eller kanskje jeg skal gå ut...? Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for deg, Lion. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil være ute eller inne, så jeg kan jo like godt være inne mens jeg tenker på saken. Eller kanskje jeg skal gå ut...? Hm.

Jeg gikk faktisk ut for å tenke på saken og etter et par timer ute, fant jeg ut at det nok er best inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...