Gå til innhold

kan du øyenflørte?


Gjest Keti

Anbefalte innlegg

... eller heter det øyeflørte? Ikke vet jeg.

Men kan du det? Er du flink? I såfall kan du kanskje dele noen tips?

Jeg er så dårlig til det. Føler meg nesten pinlig berørt hvis jeg har øyekontakt med en fyr. Selv om jeg egentlig vil holde blikket hans blir det til at jeg tar blikket til meg igjen. Kan vel ikke bare sitte der og kikke vel? Må vel _gjøre_ noe med blikket liksom? Nei, her har jeg mye å lære.

Tips å dele??? Jeg er forresten 29 og burde kunne dette nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er kurset:

Du skal se på ham. Bare se, ikke se sur og sint og mistenksom og gretten ut, men bare titte litt nysgjerrig. Når vedkommende møter blikket ditt, så skal du holde blikk-kontaktet bittelitt. Så smiler du forsiktig og ser bort. Hvis du fortsetter å glo, kommer han bort til deg. Da må du ha litt mer is i buksene og si noe morsomt. Hvis du smiler og ser vekk, så flørter du. Da kan det hende han kommer bort, og du er ikke forpliktet til å komme med noen snedig kommentar.

Flørt = uforpliktende.

Intens stirring = jeg vil ha sex med deg (evt jeg tror jeg kjenner deg / jeg er sinnsyk / jeg har to glassøyne)

Gjenta dette flørteblikket med ujevne mellomrom, og så kommer han bort til deg hvis han er i humør til denslags. Jo fortere du ser bort, jo mer usikker blir han på om du egentlig flørter. Men de fleste skjønner det ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kurset:

Du skal se på ham. Bare se, ikke se sur og sint og mistenksom og gretten ut, men bare titte litt nysgjerrig. Når vedkommende møter blikket ditt, så skal du holde blikk-kontaktet bittelitt. Så smiler du forsiktig og ser bort. Hvis du fortsetter å glo, kommer han bort til deg. Da må du ha litt mer is i buksene og si noe morsomt. Hvis du smiler og ser vekk, så flørter du. Da kan det hende han kommer bort, og du er ikke forpliktet til å komme med noen snedig kommentar.

Flørt = uforpliktende.

Intens stirring = jeg vil ha sex med deg (evt jeg tror jeg kjenner deg / jeg er sinnsyk / jeg har to glassøyne)

Gjenta dette flørteblikket med ujevne mellomrom, og så kommer han bort til deg hvis han er i humør til denslags. Jo fortere du ser bort, jo mer usikker blir han på om du egentlig flørter. Men de fleste skjønner det ganske fort.

Takk avil:)

Jeg skal teste det på lørdag når jeg ser min utkårede. Har aldri snakket med ham, men han har hilst på meg og smilt. Det er jo en begynnelse om ikke annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeflørting... Det er vel ikke sååå mange måter å gjøre det på? Hvis vi utelater sånn gammeldags blunking sitter vi igjen med lange blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk avil:)

Jeg skal teste det på lørdag når jeg ser min utkårede. Har aldri snakket med ham, men han har hilst på meg og smilt. Det er jo en begynnelse om ikke annet:)

Lykke til, Keti!

Høres ut som om _han_ flørter.....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyeflørting... Det er vel ikke sååå mange måter å gjøre det på? Hvis vi utelater sånn gammeldags blunking sitter vi igjen med lange blikk.

hehe, du har et poeng der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...