Gjest Gril18 Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Eg ønsker meg større bryster, men er litt redd/skeptisk til selikon eller saltvanns inlegg siden det er så mangen som har fått problemer, hvor store er sjangsen egentlig for problemer? Har hørt at det han kommet ut en pille på markedet, hva heter den og finnes det noen dokumenterte bevis på at virker? Eg har hørt at man kan flytte fett fra et sted på kroppen, feks. lårene og sprøyte det inn i brystene, er dette sant? Det ville vel være større sjangse for at kroppen ikke støtter dette fra seg siden den har jo produsert fettet selv i utgangspunget, hvor kan man få gjort en slik operasjon? 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Sjansene for problemer med brystproteser er små på kort sikt (noen få prosent), men øker med tiden slik at man må regne med ny operasjon f. eks innen 10 år. Det finnes ingen piller som påvirker brystenes størrelse andre enn de som har hormoneffekt. Fettinnsprøytning i brystene er ingen anerkjent metode, først og fremst fordi det kan oppstå små forkalkninger som kan gjøre det vanskeligere å oppdage kreft. Dessuten er holdbarheten høyst usikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.