Gå til innhold

Hvordan få til å markere


Gjest Raglan

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

innlegg jeg leser akkurat nå.

Hvis det er en lang tråd hadde det vært greit om det innlegget jeg leste akkurat nå fikk en annen farge.

I dols barndom så vi det - går det an nå ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg er det markert. Det innlegget jeg leser akkurat nå er rødt, mens uleste er blå og leste er lilla. Har ikke gjort noen ting for å få det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Hos meg er det markert. Det innlegget jeg leser akkurat nå er rødt, mens uleste er blå og leste er lilla. Har ikke gjort noen ting for å få det slik.

Nå har jeg fikset det........;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Hos meg er det markert. Det innlegget jeg leser akkurat nå er rødt, mens uleste er blå og leste er lilla. Har ikke gjort noen ting for å få det slik.

Eller ehh........ det var sånn, men det er ikke det jeg mener allikevel.

Jeg mener at hvis jeg åpner et innlegg under Alle nye innlegg, så vil jeg at når jeg kommer inn på selve tråden at det jeg har åpnet skal markere seg i en annen farge

Skjønner du ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...