Gå til innhold

Har du kjent igjen noen her inne?


Gjest Nattergalen

Anbefalte innlegg

Gjest Nattergalen

Noen som du kjenner som ferdes her? Noen som ikke vet at du har kjent dem igjen kanskje?

Om du oppdager at naboen din ferdes på dol, gir du deg da til kjenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdaget en svært perifer bekjent som skrev hvem hun var, men holdt godt kjeft. Trives veldig godt med anonymiteten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang. Et vennepar av noen jeg kjenner, jeg har møtt dem flere ganger, men kjente dem ikke igjen før barna var med. Moren har nemlig lagt ut bilder av barna på DOL og de var lett gjenkjennelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samboeren til en god kamerat av meg.

Ho kjente meg igjen, det var på den tiden _alle_hadde adresse til hjemmesiden sin under hvert innlegg.

Eg brukte som nå mitt navn, og hadde bilde på siden, så da var det jo enkelt !

Ho gadd ikkje være her så lenge....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har blitt kjent igjen.

Heldigvis ikke av en som kjenner meg, bare en som vet hvem jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja eg meiner eg veit kven nokon her er, men eg har ikkje tatt kontakt med vedkomande.

Eg fekk forøvrig eit lite sjokk då kollegaen min helste til "Basse" frå venninna hennes som er svært aktiv her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sluttet med fast nick

Oppdaget en svært perifer bekjent som skrev hvem hun var, men holdt godt kjeft. Trives veldig godt med anonymiteten min.

Ja og det har vært pinlig! Vedkommende er i familie og har lagt ut om sine problemer. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg henne da jeg leste et innlegg og søkte selvsagt på dette nicket og fikk opp alle innleggene hun hadde skrevet. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært så nysgjerrig og jeg synes det er ekkelt å vite om alle problene hennes med alt fra svigermor til underlivsproblemer og trygdespørsmål. For ikke å snakke om alt med mann og barn. Det med barn er greit, det har jeg jo hørt før allikevel. En del av det andre er for privat og stemmer overhode ikke med det hun sier ellers. Har hintet litt om nick osv, hun anbefalte faktisk DOL som et bra sted og ba meg sjekke ut sidene. Jeg har sluttet med fast nick, liker ikke tanken på at noen jeg kjenner kan kjenne meg igjen. På tide med et nytt nick og nytt image selvsagt, men så langt har jeg ikke kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat som virkelig gikk inn for å finne meg, han fikk greie på ta jeg sitter her. Han fant meg til slutt, selv om jeg prøvde å nekte for at det var meg! Dårlig gjort synes jeg...lete opp noen som vil være litt anonym...

Jaja, han fant ut diverse om mitt sexliv og sånt. Lurer på om han har noe glede av det...

*snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Har en kamerat som virkelig gikk inn for å finne meg, han fikk greie på ta jeg sitter her. Han fant meg til slutt, selv om jeg prøvde å nekte for at det var meg! Dårlig gjort synes jeg...lete opp noen som vil være litt anonym...

Jaja, han fant ut diverse om mitt sexliv og sånt. Lurer på om han har noe glede av det...

*snurt*

Lurer på om jeg kjenner deg igjen hvis jeg tar meg en spasertur og du sitter ute i hagen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente igjen igjen svigerdattera til ei venninne/kollega, bl.a. fordi hun skrev navnene til alle barna. Har ikke gitt meg til kjenne.

En annen doler spurte om vi var i slekt p.g.a. noe jeg skrev, og da kom jeg på hvem hun var. Har aldri truffet henne, men traff hennes far og bestefar for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange. Mange. Muuuuhaaahaaaahaaaaa...

Neida, ikke en kjeft på dol får det til å ringe i selv den minste bjelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Mange. Mange. Muuuuhaaahaaaahaaaaa...

Neida, ikke en kjeft på dol får det til å ringe i selv den minste bjelle.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kjenner deg igjen hvis jeg tar meg en spasertur og du sitter ute i hagen ;-)

Hehehe, du finner meg på internatet på Vårli fra mandag av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at jeg skal møte opp ved respesjonen og bare spørre "Heisann, er spirito hjemme" ? ;-)

[email protected]

Jeg har nok desverre flytta hjem nå...orka ikke bo der et sekund lenger enn nødvendig...

*håper det blir stortreff snart*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...