Gå til innhold

Kanskje et bigbrother 3


Gjest bbtiitter

Anbefalte innlegg

Gjest bbtiitter

Jeg mailet tvnorge om Big Brother. Fikk til svar at ingen endelig avgjørelse var tatt ennå. Så kanskje blir det et bigbrother 3. Får håpe på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gregory

Du burde skjemmes! Nå har det forbannede mølet ikke bare forsøplet en allerede søplete TV-kanal, men til og med forsøplet DoktorOnline i månedsvis, så nå har jeg såpass tro på det norske folk at de rett og slett NEKTER å få flere programmer av svineriet.

Jeg ser tydelig, spesielt nå denne BB-sesongen, at man opplever et klart intelligensskille, mellom de som ser på, og de som ikke gjør det. Du kan jo prøve å gjette hvem som faller på feil side av dette skillet. Skjerp deg, menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje faen, det er eg ikkje med på å finansiere !

Når eg kjøper en shampo eller vaskepulver el.l., så vil eg betale _KUN_ for innholdet ikkje for søppeltv på reklamefinansierte kanaler !

Dermed basta !

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje faen, det er eg ikkje med på å finansiere !

Når eg kjøper en shampo eller vaskepulver el.l., så vil eg betale _KUN_ for innholdet ikkje for søppeltv på reklamefinansierte kanaler !

Dermed basta !

:)

*Joiner hylekoret mot søppelTV* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Du burde skjemmes! Nå har det forbannede mølet ikke bare forsøplet en allerede søplete TV-kanal, men til og med forsøplet DoktorOnline i månedsvis, så nå har jeg såpass tro på det norske folk at de rett og slett NEKTER å få flere programmer av svineriet.

Jeg ser tydelig, spesielt nå denne BB-sesongen, at man opplever et klart intelligensskille, mellom de som ser på, og de som ikke gjør det. Du kan jo prøve å gjette hvem som faller på feil side av dette skillet. Skjerp deg, menneske!

Overdriver vi ikke litt, nå da? Synes det er særdeles idiotisk å snakke om intelligens i noe som gjelder smak og behag.

Og hvor finner jeg undersøkelsen som viser dette klare intelligensskillet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdriver vi ikke litt, nå da? Synes det er særdeles idiotisk å snakke om intelligens i noe som gjelder smak og behag.

Og hvor finner jeg undersøkelsen som viser dette klare intelligensskillet da?

joda - ta meg f.eks jeg har meget variert intelligens - for jeg HATET BB før jeg fikk inn TVNorge....dessuten handler jeg på Svinesund OG bruker kinakål i matlagingen innimellom - ja, fiskepinner hender det også at jeg bruker, SAMTIDIG som jeg setter pris på en god vin som skal passe til min filmmusikk, mens jeg leser noe dypt som en gammel en har skrevet, -mens May Grethe Lerums serie på 35 billigbøker står og lyser i hylla, og Elloskatalogen skriker etter å bli tatt på , mens jeg bare hører på NRK Alltid Nyheter på radioen, enda jeg HØRER til den målgruppen som BURDE hørt på P4, men der var 4 Høns - så det greier jeg ikke lenger, ENDA jeg er såpass bevisst at jeg kjører Toyota som kun tar meg fra A-til B, og ja.....jeg føler meg spaltet og dum, jeg gjør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

joda - ta meg f.eks jeg har meget variert intelligens - for jeg HATET BB før jeg fikk inn TVNorge....dessuten handler jeg på Svinesund OG bruker kinakål i matlagingen innimellom - ja, fiskepinner hender det også at jeg bruker, SAMTIDIG som jeg setter pris på en god vin som skal passe til min filmmusikk, mens jeg leser noe dypt som en gammel en har skrevet, -mens May Grethe Lerums serie på 35 billigbøker står og lyser i hylla, og Elloskatalogen skriker etter å bli tatt på , mens jeg bare hører på NRK Alltid Nyheter på radioen, enda jeg HØRER til den målgruppen som BURDE hørt på P4, men der var 4 Høns - så det greier jeg ikke lenger, ENDA jeg er såpass bevisst at jeg kjører Toyota som kun tar meg fra A-til B, og ja.....jeg føler meg spaltet og dum, jeg gjør det! :)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gregory

Overdriver vi ikke litt, nå da? Synes det er særdeles idiotisk å snakke om intelligens i noe som gjelder smak og behag.

Og hvor finner jeg undersøkelsen som viser dette klare intelligensskillet da?

Jeg skrev at JEG ser et tydelig skille..

Selvfølgelig finns det ingen offentlig statistikk som underbygger det jeg sier, men folk(også jeg) har i sin alminnelighet en ganske sterk intuisjon, og er ganske _vare_ på å kunne plukke ut intelligente/ikkeintelligente mennesker ut fra deres adferd. I forhold til BB, så er det etter mitt syn ganske markant, hva slags mennesker som ser, eller ikke ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...