Gjest mat må man ha Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Hva søren lager man til middag når det er så varmt og ungene har blitt lei grilling? Har dere forresten tips til en sunn dessert også,kanskje? 0 Siter
Gjest Ronja Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Salat med pasta og crabsticks eller tunfisk. Nam. 0 Siter
Gjest mat må man ha Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Salat med pasta og crabsticks eller tunfisk. Nam. Har du oppskrift? Hørtes godt ut! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Har du oppskrift? Hørtes godt ut! Kulturmelk og sukkerkavring m/sukker + kanel! Eller salat m/; icebergsalat, tomat, agurk, appelsin, eple, tunfisk + baguetter og dressing. Eventuelt putt salaten i pitabrød. 0 Siter
Gjest Ronja Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Har du oppskrift? Hørtes godt ut! Oppskrift til salat? Tja... Om det er til en hel familie ville jeg brukt: 1 salathode - finkuttet 1 boks maiskorn 4 tomater i terninger 0,5 - 1 squash i små biter noen stilker selleri - biter En dæsj purreringer - obs barn? 5-10 sjampinjonger i skiver 500 g kokt (MÅ være fast) og avkjølt makaroni 4-6 pk crabsticks i biter Kutt og bland, hell over litt olje og bland mer, dryss over 1-2 ts salt og tøm over ca 0,5 dl sitronsaft, bland mer... Prøv deg litt frem med sitronsaften, jeg bruker aldri oppskrift og har ikke peil på målene! Varme rundstykker er snadder til! Lykke til! 0 Siter
Vincent Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Salat med pasta og crabsticks eller tunfisk. Nam. Crabsticks er ikke mat. Ikke katta til mutter'n eter det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Iskald Coca Cola på glassflaske og en Rød Mix nr.3, intaes på en benk i sentrum ! 26 grader i skyggen ! 0 Siter
Gjest HeidiJenta Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 kald skinke, gratinerte potetet og vok grønnsaker 0 Siter
Gjest metronom Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Kalde, kokte laksefileter med poteter (evnt. potetsalat i stedet) og en deilig grønn salat til. Agurkskiver i eddikvann er også godt til dette, men ettersom jeg har hverken eddik eller agurk akkurat nå, får jeg hoppe over det. Kanskje litt rømme til, hvis jeg har. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Mangoen er kjempegod nå !! Den er god til både middag og dessert :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jeg hadde selv dampet torsk med hjemmelaget aioli, nydelig! Sunn dessert? Hva med fruktsalat med yoghurt naturell til? 0 Siter
Velouria Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Idag er det gresk salat på menyen, tzatziki og pita. Dessert forskjellige typer melon i biter sammen med blå druer, og en dæsj med frisk musserende vin over. 0 Siter
Lynx Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Vi hadde tomatsuppe. Jeg gidder ikke være inne og lage mat lenger enn høyst nødvendig. Dessert? Frukt av et eller flere slag. Det er heldigvis godt utvalg nå. Fruktsalat er kjempegodt. Jeg blander f.eks. fersken/nektarin, bananer, druer, jordbær, melon og ananas og serverer det i juice med en dæsj brus i. Noen isbiter kan være lurt å ha i hvis dere skal spise ute. Hvis du vil, kan du servere iskrem til, men det er godt uten, også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.