Gå til innhold

Til dere som veier maten


Amiga

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å veie pålegg og forskjellig som jeg putter i meg.

Hvilen type vekt er best å bruke? Vanlig eller elektronisk? (hvis det finnes da) Er det noen merker som er spesiellt gode/nøyaktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Hei! Skal jeg sende nedover litt kvalkjøtt?

Thi-hi.......

Du, må ikke begynne med sånnt tull om det ikke er en medisinsk årsak til det. Forresten, spis litt mindre, trim litt mere, og drikk bøttevis med vann.Det hjalp meg, den gangen jeg var flink pike! *sukk*

Nå har jeg lært meg å nesten trives med ekstramagene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor det derre veiestyret kan jeg anbefale deg boken "Naturlig slank med kost i balanse" av Fedon A. LIndberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal jeg sende nedover litt kvalkjøtt?

Thi-hi.......

Du, må ikke begynne med sånnt tull om det ikke er en medisinsk årsak til det. Forresten, spis litt mindre, trim litt mere, og drikk bøttevis med vann.Det hjalp meg, den gangen jeg var flink pike! *sukk*

Nå har jeg lært meg å nesten trives med ekstramagene.....

Jeg har fått beskjed av legen om å være mer forsiktig med hva og hvor mye jeg spiser for kolesterolen økte ganske mye fra januar til april! Og så var det magen da *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor det derre veiestyret kan jeg anbefale deg boken "Naturlig slank med kost i balanse" av Fedon A. LIndberg.

Jeg må gå på kolesterolsenkende diett og da er ikke det så lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått beskjed av legen om å være mer forsiktig med hva og hvor mye jeg spiser for kolesterolen økte ganske mye fra januar til april! Og så var det magen da *sukk*

Dropp egg, reker og annen kolesterolmat. Dropp hele vekta, kos deg med normal og sunn mat. Kjøp nye klær som passer flott til den kroppen du har nå. Spør en gammel dame hva hun syns om kroppen din. Ta på deg et par sneisne solbriller og gå ut i verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke lurt da?

Glem det, jeg blandet han sammen med en annen. Den der så ikke dum ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp egg, reker og annen kolesterolmat. Dropp hele vekta, kos deg med normal og sunn mat. Kjøp nye klær som passer flott til den kroppen du har nå. Spør en gammel dame hva hun syns om kroppen din. Ta på deg et par sneisne solbriller og gå ut i verden!!!

Jeg har ikke råd til å fornye hele garderoben, det gjorde jeg nemlig for 4-5 år siden, kastet alt som var for stort, dessuten så er ikke det jeg veier min trivselsvekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det, jeg blandet han sammen med en annen. Den der så ikke dum ut! :-)

Jeg vil anbefale deg å prøve den boken. Jeg har foreløpig bare lest noe sider, men jeg har forstått såpass at han betrakter mat som medisin og at man kan forebygge bl.a diabetes type 2, høyt blodtrykk, forhøyet kolesterol, hjertelidelser og hormonforstyrrelser v.h.a. riktig kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å prøve den boken. Jeg har foreløpig bare lest noe sider, men jeg har forstått såpass at han betrakter mat som medisin og at man kan forebygge bl.a diabetes type 2, høyt blodtrykk, forhøyet kolesterol, hjertelidelser og hormonforstyrrelser v.h.a. riktig kosthold.

Har du blitt feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å prøve den boken. Jeg har foreløpig bare lest noe sider, men jeg har forstått såpass at han betrakter mat som medisin og at man kan forebygge bl.a diabetes type 2, høyt blodtrykk, forhøyet kolesterol, hjertelidelser og hormonforstyrrelser v.h.a. riktig kosthold.

Må i så fall vente til det kommer noe inn på den norske kontoen min, hva koster boka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må i så fall vente til det kommer noe inn på den norske kontoen min, hva koster boka da?

Det aner jeg ikke, for jeg har lånt den på biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...