Gå til innhold

noen som kan svare litt kjapt??PLEASE!!!


Gjest Fort

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Jeg har et problem som jeg syns er skikkelig ekkelt...

Hver gang jeg har sex så svir det skikkelig i "høna", men etterpå når jeg skal tisse, ja da svir det noe så altfor gæli...det gjør veldig vondt når jeg sitter også.Det går som regel over etter 2-4timer...

Jeg har ikke noe vondt hvis jeg ikke har sex...

Utfloden min tror jeg er normal, men kanskje litt hvit, ikke klumpete eller no sånt.

Jeg har hatt klamydia en gang for en stund siden men er fri for den nå...

Har noen no peiling på HVA som kan være galt??? kan det være urinveisinfeksjon??? en kvise??? eller S.O.S??? Please!! Jeg drar snart så jeg trenger fort svar!!!!

TUSEN TAKK PÅ FORHÅND!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være en allergi? Bruker dere kondomer? Da kan du være allergisk for latex (det er en farlig allergi, unngå latex i så tilfelle), det finnes fine (litt dyre) latexfrie kondomer. Glidemiddelet på kondomene kan man også reagere på (kjøp en annen type). Eller du kan reagere på sæd? Da bør dere bruke kondom.

Urinveisinfeksjon kan oppstå etter samleie, men ville vel ikke forsvinne etter noen timer.. Samme med soppinfeksjon.

Hvis du er sår/har rifter, kan det hjelpe å bruke glidemiddel til dette gror.

S.O.S må du til legen for å finne ut om du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en allergi? Bruker dere kondomer? Da kan du være allergisk for latex (det er en farlig allergi, unngå latex i så tilfelle), det finnes fine (litt dyre) latexfrie kondomer. Glidemiddelet på kondomene kan man også reagere på (kjøp en annen type). Eller du kan reagere på sæd? Da bør dere bruke kondom.

Urinveisinfeksjon kan oppstå etter samleie, men ville vel ikke forsvinne etter noen timer.. Samme med soppinfeksjon.

Hvis du er sår/har rifter, kan det hjelpe å bruke glidemiddel til dette gror.

S.O.S må du til legen for å finne ut om du har.

nei vi bruker ikke kondom, og jeg tror ikke jeg er allergisk mot sæd for jeg har ikke hatt no problemer før med samme fyren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Ved samleie kommer det ofte bakterier inn i urinrøret som irriterer, men som man så skyller ut ved første vannlatning. Andre ganger kan det være noe unormalt ved urinrøret, en liten utposning. Det er bare en undersøkelse som kan gi svar.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...