Gå til innhold

Pakistanerdukker


Altman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • naiv

    11

  • Lionn

    11

  • Ulv I Faarikaal

    6

  • Sør

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Er Sør faren din? Du roper jo på ham til stadighet.

Faren hennes er postmannen, samme som min far. Spørsmålet er : samme postmann eller samme yrke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forklarer jo mye! ;-)

Med vennlig hilsen

¨Nå skrev jeg dessuten ikke at du er faren min, men som en far for meg. En vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren hennes er postmannen, samme som min far. Spørsmålet er : samme postmann eller samme yrke ?

Hmm! Er det noe søskenlikhet mellom dere? Er du også blond?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm! Er det noe søskenlikhet mellom dere? Er du også blond?

At jeg er blond er isåfall bare en egenskap som kommer innenfra. Håret mitt er rimelig mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du gjort av de norske bokstavene dine?

De ble igjen i Norge. Hvis du finner noen saa send de til: nick, utlandet. Aa det kan jeg si deg min venn, at livet paa et 56K modem suuuuger. Saa send litt bredbaand ogsaa. Jeg faar helt spader av aa ramle ut, koblet til paa nytt, ramle ut, unable to connect, osv, osv. Du vet ikke hvor bra du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg er blond er isåfall bare en egenskap som kommer innenfra. Håret mitt er rimelig mørkt.

Næ, ikke si det da. Du _skal_ ha blondt hår og et mørkt indre liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, ikke si det da. Du _skal_ ha blondt hår og et mørkt indre liv..

Jeg har et mørkt hår og et mørkt underliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel strengt tatt ikke jeg som påstod at jeg var faren til Lionn... ;-)

Fikk du epost forresten? (er ikke sikker på om jeg har riktig epost til deg?)

Med vennlig hilsen

Fikk den nå. Glemmer å åpne mailprogrammet skjønner du... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ok, en nyttig opplysning til min profilanalyse av de forskjellige deltagerne her :-)

Hvis det er noe å henge sopp i :-)

Damer har en tendens å være mer blond oppe enn nede :-) Forskjellen kan bli vel stor, så man ikke kan skylde bare på sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mappen din mener du?

Alle opplysningene ligger fremdeles lagret i mitt hode. Siden det er begrenset lagringskapasitet der oppe, så ser jeg ikke bort fra at jeg lager noen kjekke, små mapper, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ok, en nyttig opplysning til min profilanalyse av de forskjellige deltagerne her :-)

Hva har du i mappa di om meg nå da ? Trenger du supplering av huller (i opplysninger) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe å henge sopp i :-)

Damer har en tendens å være mer blond oppe enn nede :-) Forskjellen kan bli vel stor, så man ikke kan skylde bare på sola.

Se det, det har jeg ikke lagt merke til. Jeg har ikke vært lesbe de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du i mappa di om meg nå da ? Trenger du supplering av huller (i opplysninger) ?

Det kan du lure på i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle opplysningene ligger fremdeles lagret i mitt hode. Siden det er begrenset lagringskapasitet der oppe, så ser jeg ikke bort fra at jeg lager noen kjekke, små mapper, nei.

Om du trenger hjelp fra en erfaren mappelager, kontakt birdie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...