Gå til innhold

Hva betyr read overflow error?


kjerringskinn

Anbefalte innlegg

kjerringskinn

Noen som kjenner feilmeldingen "read overflow error" og kan fortelle meg hva den betyr, evt hva som må til for å få pc'en opp å kjøre igjen?

Symptomene på pasienten er ustabilt ganglag og lite samarbeidsvillig skjerm. Starter ikke i sikkerhetsmodus ei heller fra oppstartsdiskett!

Pliiis noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært borti denne feilmeldingen. Når dukker den opp? Under oppstart av Windows? Hva skjer når feilmeldingen har dukket opp?

Jeg kjørte et google-søk på feilmeldingen, og det eneste jeg fant med den ordlyden var to artikler som omhandlet en feil i Flash, som kan krasje nettleseren men ikke noe mer alvorlig enn det. Selve ordlyden i feilmeldingen tyder på at et eller annet program sender mer data til operativsystemet enn det det skal, og at operativsystemet ikke klarer å håndtere denne "overdosen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Jeg har aldri vært borti denne feilmeldingen. Når dukker den opp? Under oppstart av Windows? Hva skjer når feilmeldingen har dukket opp?

Jeg kjørte et google-søk på feilmeldingen, og det eneste jeg fant med den ordlyden var to artikler som omhandlet en feil i Flash, som kan krasje nettleseren men ikke noe mer alvorlig enn det. Selve ordlyden i feilmeldingen tyder på at et eller annet program sender mer data til operativsystemet enn det det skal, og at operativsystemet ikke klarer å håndtere denne "overdosen".

Prøvde google først jeg også, og holdt en knapp på virus i en flash-fil. Har ikke sett pasienten selv, men fått opplysningene pr tlf. Problemet skal visstnok ha oppstått på en barneside (dinolife) under spill.

Nå starter ikke maskinen ordentlig, det virker som om selve pc'en til en viss grad surrer og går, men skjermen er lite samarbeidsvillig. Pc'en er ganske ny (under ett år) så jeg har bedt eieren å levere den på garantireparasjon. Venter spent på årsaken! ;-)

Takk for at du prøvde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...