Gå til innhold

Kan noen forklare?


Gjest webba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken av menyene på siden tenker du på nå?

Hvis du tenker på menyene øverst, så er det bare å lage små bilder etter eget ønske, passe på at de er like store (det er penest), og legge dem inn i en tabell etter hverandre. Så er det bare å linke hvert bilde til den siden du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av menyene på siden tenker du på nå?

Hvis du tenker på menyene øverst, så er det bare å lage små bilder etter eget ønske, passe på at de er like store (det er penest), og legge dem inn i en tabell etter hverandre. Så er det bare å linke hvert bilde til den siden du vil.

*flire overgitt*

Vet du, det har aldri slått meg at f.eks. fanekortmenyer lages på denne måten - for det gjør de vel også? Slike "finesser" hadde jeg liksom tenkt å lære meg senere en gang..

De enkle løsningene er gjerne de vanskeligste å se! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire overgitt*

Vet du, det har aldri slått meg at f.eks. fanekortmenyer lages på denne måten - for det gjør de vel også? Slike "finesser" hadde jeg liksom tenkt å lære meg senere en gang..

De enkle løsningene er gjerne de vanskeligste å se! ;o)

Visst gjør de det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webba

Hvilken av menyene på siden tenker du på nå?

Hvis du tenker på menyene øverst, så er det bare å lage små bilder etter eget ønske, passe på at de er like store (det er penest), og legge dem inn i en tabell etter hverandre. Så er det bare å linke hvert bilde til den siden du vil.

Vel, nei, jeg mener den rosa-lilla stripa, som feller ned undermenyer, der det står nettnytt, onlineguiden osv.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nei, jeg mener den rosa-lilla stripa, som feller ned undermenyer, der det står nettnytt, onlineguiden osv.

Hjelp?

Hmm.. jeg hadde en side med en sånn meny en gang, men jeg tror den er slettet nå. Husker ikke nøyaktig hvordan jeg gjorde det, men jeg droppet å gjøre det på den måten fordi det var mange nettlesere det ikke funket i. Tror jeg brukte et script herfra: http://www.dhtmlcentral.com/ som jeg endret en del på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...