Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Singularity

18

• Amiga

11

• Lionn

8

• Zirine

5

Mest aktive i denne tråden

Neida, jeg er ikke webmaster :-)

Jeg har bare vært flink til å notere fødselsdager her og der. Og Anker hadde sin på hjemmesiden på svenske DOL...

Jeg mangler datoer på de to som bruker "webmaster, tilsyn", men jeg har mange andre her og der - så ikke se bort ifra at du blir overrasket en gang senere over en eller annen fødselsdag ;-)

Men 18. mai var du for fyllesjuk til å huske, hæ??

*hmpf!*

;-)

Annonse

Fortsetter du sånn så må du vel skru opp forsikringspremien på huset også? *s*

Det har vi gjort:-)) Men jeg har mest lyst til å selge og kjøpe meg hus i syden med vaktmester, er dritlei mdernisering:-(( Nå har vi 30 grader her men alikevel kunne jeg tenkt meg å dra ned til den rolige syden, uten stress, mas og krav:-)) Bare nyte solen på digre sadstrender. Nyte maten, kveldslivet og bassengene:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...