Gå til innhold

Har du tatt en Valium noen gang?


Gjest rus?

Anbefalte innlegg

Har fått resept på Valium (grunnen lar vi ligge) Har aldri tatt det før. Blir man rusa? Av en, eller må det flere tabletter til?

Er litt redd for å bli helt svingstang. Smaker aldri alkohol, og er ikke-røyker, så jeg er redd kroppen min vil få et sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en vival en gang.Ble bare mindre sjokkskadd,ikke svingstang på noen måte.Men det var milde greier.

Du må nok bare teste,det skjer neppe noe fryktelig ille.Skaff deg litt hyggelig selskap som kan ta vare på deg,men jeg tviler sterkt på at det ikke går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en vival en gang.Ble bare mindre sjokkskadd,ikke svingstang på noen måte.Men det var milde greier.

Du må nok bare teste,det skjer neppe noe fryktelig ille.Skaff deg litt hyggelig selskap som kan ta vare på deg,men jeg tviler sterkt på at det ikke går bra.

Nei, jeg merker ingenting, det eneste er at jeg blir roligere og angsten blir borte, Kan blir litt sigen dersom jeg ikke gjør noe.

Og jeg blir ruset av de fleste tabletter f.eks Paralgin Forte og Somadril. Men jeg vet jo at noen blir ruset men du kan jo i første omgang forsøke en halv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt individuelt, tror jeg. Etter en operativ fjerning av ei visdomstann en gang sa legen at jeg burde sikre meg med Valium fordi jeg kom til å få endel smerter. Skrekken for smerter gjorde at jeg knasket Valium jevnt og trutt i etpar dager, omtrent 7-8 hver dag. Og merket ingen verdens ting utover at smertene aldri kom.

Obs: Sky alkohol i forbindelse med denne type medisin. Jeg tok to (2) små, små slurker vin og _da_ deiset jeg i gulvet og ble skrekkelig syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det (tror ) eg eg har prøvd !

Merka ikkje noe spessiellt, tok èn kvit "spesial" tabelett en gang, og blei helt svingstang, men har glemt navnet ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare intravenøst, så jeg skulle klare å slappe av nok til at krampene jeg hadde ga seg. Ble ikke sløv av den, ikke rar i hodet heller, det kan kanskje ha noe med at de skal virke muskelavslappende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har. men det var ikke helt sånn til medisinsk bruk. Snakka du ikke med legen? Hvordan er doseringen?

Det er jo vanskelig å si hvordan du vil reagere, men vær forsiktig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klok kone

Valium i moderate mengder vil ikke gi deg rus. Jeg blir ikke hverken sløv eller trøtt av dem, bare rolig og klar i hodet. På den annen side er jeg kanskje ikke verdens mest erfarne bruker heller, har kanskje spist en pakke på 3 år eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...