Dorthe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Har plutselig fått et problem når jeg kateriserer meg. Etter at jeg er ferdig og har trukket ut kateteret kommer det en liten skvett etterpå. Da kan jeg jo umulig ha tømt meg helt. Siden jeg er plaget av resturin som gir meg infeksjoner er jo dette hele meningen med kateriseringen. Bør jeg ringe legen og skjekke dette dersom det fortsetter? Det har skjedd flere ganger og jeg er sikker på at jeg har tømt meg så jeg blir ganskje overrasket. | 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Vi vet at det kan være vanskelig hos noen å få tømt seg fullstendig. Kateteret må trekkes langsomt ut - og kanskje også drie på det. Om du til tross for kateterisering er plaget med infeksjon, bør du diskutere dette med legen din. Det kan være aktuelt å sjekke med ultralyd om blæren din er helt tom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Vi vet at det kan være vanskelig hos noen å få tømt seg fullstendig. Kateteret må trekkes langsomt ut - og kanskje også drie på det. Om du til tross for kateterisering er plaget med infeksjon, bør du diskutere dette med legen din. Det kan være aktuelt å sjekke med ultralyd om blæren din er helt tom. Takk for svaret. Jeg tror jeg gjør det riktig men infeksjon har jeg fått bekreftet i dag. Men jeg får vel være fornøyd når det gikk tre mnd denne gangen. Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre men det ser ut til at jeg får leve med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.