Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Eg har våkna nettopp, det er jo _umulig_ å sove i denna varmen, tror ikkje temperaturen synker under 20 grader om natta en gang !

La meg faktisk veldig tidlig i går (ca.0030), våkna og sto opp klokka rundt 0300, la meg igjen å prøvde å få sove for deretter å våkne igjen sånn i åtte tiden av att eg drømte om iskald juice med med fruktkjøtt og isbiter. :-)

Har nettopp vært nedover, men butikkene var ikkje åpne enda (åpner klokka 0900).

Dessuten skal eg lage svart/hvitt bilder etterpå, fotograferte ett brudepar på lørdag og har lovd bilder ferdig til i dag !

Håper du får en fin dag du også !

*klem* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57633-amiga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmen om natter ekkel, heldigvis så er det ikke så veldig varmt her enda, kanskje 19-20 grader, men når august/september kommer så blir det som regel 24 grader som er minimumstemperatur om natta. *grøss*

Jeg har forberedt meg og kjøpt en svær kaldluftsvifte som står på gulvet. Jeg har planer om å kjøpe en takvifte også men de jeg har sett hittil var enten stygge eller hvite (de trekker til seg alt støv).

Jeg var våken både kl. 0300 og 0500 men det var fordi drømte så sprøtt, gjengir det ikke her! *hehe*

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57633-amiga/#findComment-242972
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...