Gå til innhold

menssmerter


Gjest vondt

Anbefalte innlegg

Gjest vondt

Først litt historie: Før jeg fikk barn fikk jeg veldig vondt i korsryggen og nederst i magen i forbindelse med mensen. Jeg hadde også veldig kraftig blødning. Etter at jeg har fått to barn, har disse smertene i rygg og mage gått helt over, og jeg blør heller ikke så kraftig.

Men nå har jeg kjent at ting har forandret seg. Oppdaget det først for 3-4 mnd siden. Jeg får noe enormt vondt i hodet de 3 første dagene jeg har mens. Det hjelper ikke å ta smertestillende heller. Det er konstant vondt, og det kjennes ut som om det er like før hodet sprenges. Er det noen som har slike plager, og som har gode råd for hva jeg kan gjøre for å dempe litt på smertene, så er jeg takknemlig.

Jeg lurer også litt på hvorfor jeg plutselig har fått denne plagen, når jeg før ikke var plaget i det hele tatt. Men det er vel sikkert ikke så lett å vite årsaken til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg.... Jeg og hadde veldig vondt før. Men dette bedret seg litt etter at jeg begynte med ppiller.

Når jeg har vondt, bruker jeg å legge en veldig varm varmepute på magen. Synes dette hjelper litt.

Og litt sjokolade da:0)

Lykke til.

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...