Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG HAR BURSDAG I DAG!! ;o)

...nå har jeg blitt ei gammal skrukke på 34...!!

(ønsker meg mange bursdagsklemmer)

Skrevet

GRATULERER lille venn, nå er du like gammel som min lillesøster, og HUN er ung hun! :-))

Skrevet

Hurra for deg. Vi er snart like gamle vi to. Ehh, unge!!!!

Ei vakker tid, for vakre damer å fylle år!

Måtte alle bursdagsguder være med deg, i åpningstiden!....Av pakkene!

Hipp, hipp!

Skrevet

Gratulerer ! hypp, hypp....:-)

*bursdagsklem* fra

Skrevet

JEG HAR OGSÅ BURSDAG!

Nå igjen.

og jeg er ung og sprek, ung og sprek, ung og sprek, ung og sprek, ung og sprek!!!

Skrevet

GRATULERER lille venn, nå er du like gammel som min lillesøster, og HUN er ung hun! :-))

Gratulere med dagen!!

*mange bursdagsklemmer*

(Ano)

Skrevet

GRATULERER, VENNEN!!!!!!!

Sender mange bursdagsklemmer, og forhåpentligvis blir det ikke lenge til jeg kan gi deg en bursdagsklem i RL også (om enn litt forsinket). Etter eksamen er ferdig i dag (sitter og venter på å komme til muntlig høring), så er det slutt på skoleåret for meg. Går ut i sykemelding ut skoleåret. Sender deg sms/ringer en dag, oki...?

Skrevet

Håper den så langt har vært strålende, og at den fortsetter med det langt utover i dagen etter dagen!

:o)

Skrevet

Gratulerer med dagen på etterskudd!

Håper den var vellykket og fin?

*klemmmer* fra

Singularity
Skrevet

Gratulerer med dagen som var, og håper at du hadde en riktig fin dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...