huufsa Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 JEG HAR BURSDAG I DAG!! ;o) ...nå har jeg blitt ei gammal skrukke på 34...!! (ønsker meg mange bursdagsklemmer) 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 GRATULERER lille venn, nå er du like gammel som min lillesøster, og HUN er ung hun! :-)) 0 Siter
Edvarda Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Hurra for deg. Vi er snart like gamle vi to. Ehh, unge!!!! Ei vakker tid, for vakre damer å fylle år! Måtte alle bursdagsguder være med deg, i åpningstiden!....Av pakkene! Hipp, hipp! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Gratulerer ! hypp, hypp....:-) *bursdagsklem* fra 0 Siter
monsina Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 JEG HAR OGSÅ BURSDAG! Nå igjen. og jeg er ung og sprek, ung og sprek, ung og sprek, ung og sprek, ung og sprek!!! 0 Siter
forbrenner Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 GRATULERER lille venn, nå er du like gammel som min lillesøster, og HUN er ung hun! :-)) Gratulere med dagen!! *mange bursdagsklemmer* (Ano) 0 Siter
Blésha Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 GRATULERER, VENNEN!!!!!!! Sender mange bursdagsklemmer, og forhåpentligvis blir det ikke lenge til jeg kan gi deg en bursdagsklem i RL også (om enn litt forsinket). Etter eksamen er ferdig i dag (sitter og venter på å komme til muntlig høring), så er det slutt på skoleåret for meg. Går ut i sykemelding ut skoleåret. Sender deg sms/ringer en dag, oki...? 0 Siter
Poetica Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Håper den så langt har vært strålende, og at den fortsetter med det langt utover i dagen etter dagen! ) 0 Siter
Dalida Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Gratulerer med dagen på etterskudd! Håper den var vellykket og fin? *klemmmer* fra 0 Siter
Singularity Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Gratulerer med dagen som var, og håper at du hadde en riktig fin dag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.