Gå til innhold

Tekster m/ akkorder. HJELP!?


Gjest syngekua

Anbefalte innlegg

Gjest syngekua

Hvis noen kan hjelpe meg med dette blir jeg kjempeglad!!! :)

Jeg trenger linker til sider med tekster og akkorder til alle mulig slags låter... Jeg skal lage et "allsang"-hefte til en sånn rockecampgreie jeg skal på i helgen.

Så hvis noen vet av noen slike sider så svar meg!! :) Jeg er på søken etter masse forskjellige låter.. alt fra The Police, Beatles, The Doors, Neil Young, Janis Joplin, Nirvana, Cranberries... til Hellbillies, Vamp, Mods og alt annet dere måtte mene kunne passe....

På forhånd takk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur på biblioteket, du - der finner du det du er ute etter, og det er billigere å kopiere der enn å bruke tellerskritt på å lete på nettet! Pga. strenge copyrightregler blir det forøvrig stadig vanskeligere å finne tekster og besifring på nettet - det finnes fremdeles, men i mindre omfang enn ganske nylig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syngekua

Ta deg en tur på biblioteket, du - der finner du det du er ute etter, og det er billigere å kopiere der enn å bruke tellerskritt på å lete på nettet! Pga. strenge copyrightregler blir det forøvrig stadig vanskeligere å finne tekster og besifring på nettet - det finnes fremdeles, men i mindre omfang enn ganske nylig..

Takk for forslaget, birdie! :)

Det hadde nok vært det lureste, hadde det ikke vært for at jeg må lage ferdig heftet mitt i morgen.. og for at bibliotekene her ute i distriktene ikke akkurat har døgnåpent.. ;)

Men, jeg har funnet en del, etter iherdig leting.. og resten får jeg finne i mine egne sangbøker tenker jeg :)

Men! Hvis du vet besifringen på Tore Tang hadde jeg vært deg evig takknemlig! :)

mvh. Den Syngende Kua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...