Gå til innhold

Noen som har hørt om forloverpresang?


Gjest Snart Frue

Anbefalte innlegg

Gjest Snart Frue

Jeg skal snart gifte meg og satt og snakket med kona til han som skal være forloveren til min mann. Så sier hun; "Har du funnet noen fin presang til forloveren din da?" Jeg har aldri hørt om det før, og følte nesten at hun spurte litt på vegne av sin mann. Hun sa at man skulle gi en ting, ikke for stor og dyr, men som skulle minne forloveren på den store dagen.

Må si jeg ble mektig forundret, og føler meg vel nå presset til å kjøpe et eller annet. Men hva?

Min tilkommende mann og jeg har fabulert om et par like figurer, en til dem hver, i tinn eller noe sånt.

Har dere hørt om slike gaver? Det er ikke noe problem for meg å gi det, men jeg trodde jeg hadde lest så mye om bryllup og skikk og bruk siste året, at det var merkelig at jeg skal ha unngått å høre om det! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ga en bok om vennskap til mine forlovere som jeg hadde skrevet en liten hilsen inni. (Jeg hadde mine to beste venninner som forlovere.) Samt et vennskapssmykke man kan dele i tre deler som en liten gimmick. Vi alle har nå hver vår del liggende i smykkeskrinet. Forloveren til mannen min fikk ikke noe spesielt.

Men dette er ikke noe som man er pålagt å gjøre, eller at man som forlover skal forvente. Dette er opp til hver enkelt og hva man føler for!!

Lykke til med bryllupet! Håper dere får en like fantastisk dag som vi hadde for 2 år siden (10. juni)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart Frue

Hei!

Jeg ga en bok om vennskap til mine forlovere som jeg hadde skrevet en liten hilsen inni. (Jeg hadde mine to beste venninner som forlovere.) Samt et vennskapssmykke man kan dele i tre deler som en liten gimmick. Vi alle har nå hver vår del liggende i smykkeskrinet. Forloveren til mannen min fikk ikke noe spesielt.

Men dette er ikke noe som man er pålagt å gjøre, eller at man som forlover skal forvente. Dette er opp til hver enkelt og hva man føler for!!

Lykke til med bryllupet! Håper dere får en like fantastisk dag som vi hadde for 2 år siden (10. juni)

Klem fra

Det er AKKURAT det jeg nå kommer til å gjøre, det med boken altså. Tusen takk for ideen! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart Frue

Det har jeg aldri hørt om! Hun høres litt grisk ut synes jeg...

mvh

Slik jeg kjenner henne, så er hun også det! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snart Frue

Det har jeg aldri hørt om! Derimot fikk jeg gaver fra alle i utrdikkingslaget.

Jippi! Det skal jeg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...