Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei *stolt* ; )

Jaja , så var altså det gjort...

Kom bare på noe når jeg leste innlegget :

Sist min mann kjøpte dress , gikk han inn i en herrebutikk 5 minutter før stengetid, og sa at han måtte ha en dress til neste dag!

Mannen i butikken spurte om hvilken annledning det var til .....ehhhh...jeg skal gifte meg i morgen!!

Merkelig nok trodde ikke han mannen min!?!

Hilsen kona til en som også hater å shoppe.

*flire*

Gubben min er typen som _ringer_ til butikken og sier at han kommer innom litt seinere og betaler - om noen kunne være så vennlige å finne en dress til ham i mellomtiden..? (Det var jo litt ekstremt å gjøre det slik før bryllupet sitt, da..)

*flire*

Gubben min er typen som _ringer_ til butikken og sier at han kommer innom litt seinere og betaler - om noen kunne være så vennlige å finne en dress til ham i mellomtiden..? (Det var jo litt ekstremt å gjøre det slik før bryllupet sitt, da..)

Da har'n full tillitt til butikkpersonalets smak! :-)

Og samt at han må være ram på energisparende tiltak! *he-he*

Annonse

Nå har vi hørt så mye om denne dressen din at du nesten må slenge over et bilde, iført finstasen ! :-)

Lag en hjemmeside her på DOL for anledningen, "Velkommen til Smukkas-siden" eller noe sånt, også står du der i stram positur med den flunka nye dressen ! :-)

*Jaaah ! Bra forslag, molli, lyder det enstemmig fra salen*

Nå har vi hørt så mye om denne dressen din at du nesten må slenge over et bilde, iført finstasen ! :-)

Lag en hjemmeside her på DOL for anledningen, "Velkommen til Smukkas-siden" eller noe sånt, også står du der i stram positur med den flunka nye dressen ! :-)

*Jaaah ! Bra forslag, molli, lyder det enstemmig fra salen*

Det forslaget lød ikke mye enstemmig, for å si det sånn :)

Næh, du hørte bare ikke godt nok etter ! Helt sant, jeg hørte det.

Så sleng over ett bilde...Smukkasen!

*knegg*

Det er mye bedre at jeg later som at jeg er smukk her, hvor ingen vet hvordan jeg ser ut, og så kan dere leve i troen om at jeg er en norwegian cheeseburger, uten å ane hvordan jeg egentlig ser ut! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...