Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann, 25 år. Jeg har hatt ereksjonsproblemer ved de tre siste forsøk på samleie (ulike partnere). Sist gang forsvant den da jeg skulle ta på kondomen og kom ikke ordentlig tilbake. Veldig frustrerende, jeg har blitt temmelig opphengt i dette nå. Tror det begynte med at jeg ikke fikk den ordentlig opp en gang i fylla, nå får jeg prestasjonsangst hver gang. Vanligvis har jeg kunne holdt på en hel natt, mange ganger har den også vært stiv etter at jeg har trukket meg ut. Onanerer omtrent daglig og har da ingen problemer med å få og opprettholde ereksjon. Mistenker derfor at dette sitter i hodet. Er det det mest sannsynlige?

Fortsetter under...

Skrevet

Det sitter 100% sikkert i hodet. Du må slappe heilt av og ta deg god tid i forspillet.

Trygve Talseth, Urolog
Skrevet

Når dårlig ereksjon er situasjonsbetinget (altså noe som skjer av og til, mens den ellers er i orden), er det ikke en organisk (kroppslig) årsak.

Blir dette et problem for deg, bør du oppsøke en psykolog, evt. sexolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...