Gjest tod Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Mann, 25 år. Jeg har hatt ereksjonsproblemer ved de tre siste forsøk på samleie (ulike partnere). Sist gang forsvant den da jeg skulle ta på kondomen og kom ikke ordentlig tilbake. Veldig frustrerende, jeg har blitt temmelig opphengt i dette nå. Tror det begynte med at jeg ikke fikk den ordentlig opp en gang i fylla, nå får jeg prestasjonsangst hver gang. Vanligvis har jeg kunne holdt på en hel natt, mange ganger har den også vært stiv etter at jeg har trukket meg ut. Onanerer omtrent daglig og har da ingen problemer med å få og opprettholde ereksjon. Mistenker derfor at dette sitter i hodet. Er det det mest sannsynlige? 0 Siter
Bassisten Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Det sitter 100% sikkert i hodet. Du må slappe heilt av og ta deg god tid i forspillet. 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Når dårlig ereksjon er situasjonsbetinget (altså noe som skjer av og til, mens den ellers er i orden), er det ikke en organisk (kroppslig) årsak. Blir dette et problem for deg, bør du oppsøke en psykolog, evt. sexolog. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.