Gå til innhold

Genspleiset geit spinner...


Avelon

Anbefalte innlegg

Genspleiset geit spinner som en edderkopp, står det på forsiden av illustrert vitenskap denne mnd.

Klarte du å se for deg hvordan den sauen liksom skulle se ut?

Hva blir det det neste de kloner sammen? En sau som gir ferdig stikket gensre som det er bare å klippe av når rett str har vokst ut?

LOL :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cipra

Kanskje du skal lese hele artikkelen. Det er ikke geita som spinner, men de har tilført et protein som geita skiller ut i melken, og som forskjerne kan trekke ut derfra, for så å spinne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal lese hele artikkelen. Det er ikke geita som spinner, men de har tilført et protein som geita skiller ut i melken, og som forskjerne kan trekke ut derfra, for så å spinne!!!

Har da lest artikelen men syns det var så moro med den overskriften da.....Ingen fler som så for seg en åttebent geit som spinner silke i juret istedet for melk?

Har vel sær humor jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cipra

Har da lest artikelen men syns det var så moro med den overskriften da.....Ingen fler som så for seg en åttebent geit som spinner silke i juret istedet for melk?

Har vel sær humor jeg...:)

Så ikke noe annet enn fakta som var skrevet i artikkelen jeg! Det er det som er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...