Gå til innhold

Går du i shorts i byen uansett hvordan du ser ut?


Gjest Nattergalen

Anbefalte innlegg

Gjest Nattergalen

Lurer på om du går i shorts eller korte skjørt i byen eller i offentligheten, selv om du er bulkete både her og der?

Føler meg som ei pølse i slaktetia i shorts men det er alt for varmt til å kle på seg noe annet.

Og hva med bikini på badestranda? Hefter det om man ikke er noen sylfide?

Hva tenker du når du ser en overvektig person i shorts eller bikini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALDRI i livet om jeg hadde gått i shorts i by'n ! Da hadde jeg daua !

Jeg har stikk motsatt grunn som du.

Jeg har ben så TYNNE og KRITTHVITE som piperensere. I tillegg har jeg et eksem som gir noen flekker her og der (fire-fem røde flekker på str med et kronestykke). Det er så stygt !!! Herregud, tanken på shorts på offentlige plasser gir meg angst ! :-)

Jeg var ute og gikk en tur til nærbutikken istad...med LANGBUKSER på.

*grøsser*

Jeg har bare på meg shorts på verandaen, jeg...og til nød kan jeg driste meg ned i postkassa med shorts på. Men da føler jeg at naboene henger med øya på stilk ut av vinduene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cipra

Ærlig talt! Egen bekvemmelighet er MYE viktigere for meg enn hvordan folk ser på meg!

Langbukse i 30 varme!! Aldri i verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galveston

ALDRI i livet om jeg hadde gått i shorts i by'n ! Da hadde jeg daua !

Jeg har stikk motsatt grunn som du.

Jeg har ben så TYNNE og KRITTHVITE som piperensere. I tillegg har jeg et eksem som gir noen flekker her og der (fire-fem røde flekker på str med et kronestykke). Det er så stygt !!! Herregud, tanken på shorts på offentlige plasser gir meg angst ! :-)

Jeg var ute og gikk en tur til nærbutikken istad...med LANGBUKSER på.

*grøsser*

Jeg har bare på meg shorts på verandaen, jeg...og til nød kan jeg driste meg ned i postkassa med shorts på. Men da føler jeg at naboene henger med øya på stilk ut av vinduene sine.

Fortsatt like utseendefiksert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI i livet om jeg hadde gått i shorts i by'n ! Da hadde jeg daua !

Jeg har stikk motsatt grunn som du.

Jeg har ben så TYNNE og KRITTHVITE som piperensere. I tillegg har jeg et eksem som gir noen flekker her og der (fire-fem røde flekker på str med et kronestykke). Det er så stygt !!! Herregud, tanken på shorts på offentlige plasser gir meg angst ! :-)

Jeg var ute og gikk en tur til nærbutikken istad...med LANGBUKSER på.

*grøsser*

Jeg har bare på meg shorts på verandaen, jeg...og til nød kan jeg driste meg ned i postkassa med shorts på. Men da føler jeg at naboene henger med øya på stilk ut av vinduene sine.

Jeg gikk i shorts i dag!

Sjøl om beina er krittkvite, har stygge blodutredelser, åreknuter og arr. For å ikke snakke om appelsinhud.

Kan vel ikke gjemme meg vekk fordi jeg har stygge bein vel?

Tror ikke det er så mange som legger merke til det allikevel. Dessuten bryr jeg meg ikke om hva de tenker. Har folk problemer med å se på beina mine, så er det deres problem, ikke mitt.

Før trodde jeg at alle la merke til åreknutene mine. Men det tok lang tid før mamma la merke til det.

For min del tror jeg at jeg legger mer merke til folk som har masse klær på seg når det er så varmt som det er her i dag. (bor i Bergen, vet ikke hvor varmt det er, men det er iallfall sydentemperatur, det er helt sikkert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke rundt og bekymrer meg over andre folks kropper og hva de har på seg. Jeg bekymrer meg bittelitt over min kropp, og har nok med det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nattergalen

Jeg går ikke rundt og bekymrer meg over andre folks kropper og hva de har på seg. Jeg bekymrer meg bittelitt over min kropp, og har nok med det. :-)

Går du i shorts i byen da? Hmm lurer på om jeg bare skal gå i denne shortsen, selv om jeg er lubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

nei

linbukse er tingen

eller.....

jeg finner ikke shortsen min føfææææææææn

æ vil haaaaaaaaaaaa'n

åååååååååååååååååååååååååååååå svetter meg i hjæææææææææææææælsann hey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dollyn

Hør her.... Norge er europas varmeste land i år, har du ikke fått med deg det? sef. kan du gå i shorts da! gå i hva du vil! Det er bare selvgode folk som går rundt og baksnakker folk uten å tenke på problemene og tankene den personen har, og de skal du ikke bry deg om! Gå i det du føler deg konfertabel i!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Ja, shorts, skjørt eller kjoler i forskjellige lengder bruker jeg.

Det er ikke noe å kave seg opp med hvordan du ser ut. Var på et kjøpesenter i går, og der vandret det både tykke, tynne, gamle og unge i trange sommerklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei shorts bruker jeg sjelden eller aldri i byen, men jeg har noen vide capribukser som er deilig å ha på seg. Ellers så bruker jeg et stilig olaskjørt og forskjellige lette topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må skjønnhetstyranniet få seg et skudd for baugen. Klart andre enn skranglete sylfider kan få slippe sola til.

Helt ærlig synes jeg likevel tanga osv. kan ligge for de aller, aller, aller fleste av oss. Bikinibukse-shorts er min favoritt og det jeg synes 95% av oss kler best. Minst mulig er egentlig ganske harry eller noe som kan forbeholdes tenåringene.

Oppsøk butikker som har klær for store personer, det handler jo også om skikkelig form på sommertøyet, ikke bare en ekstra stor sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aldri

Nei jeg går aldri i shorts men det er fordi jeg er så tynn i lårene. Dessuten halter jeg når jeg går og jeg synes det er ubehagelig når folk snur seg og glaner med kulrunde øyne eller hermer etter gangen min. Så jeg foretrekker litt vide bukser eller skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALDRI i livet om jeg hadde gått i shorts i by'n ! Da hadde jeg daua !

Jeg har stikk motsatt grunn som du.

Jeg har ben så TYNNE og KRITTHVITE som piperensere. I tillegg har jeg et eksem som gir noen flekker her og der (fire-fem røde flekker på str med et kronestykke). Det er så stygt !!! Herregud, tanken på shorts på offentlige plasser gir meg angst ! :-)

Jeg var ute og gikk en tur til nærbutikken istad...med LANGBUKSER på.

*grøsser*

Jeg har bare på meg shorts på verandaen, jeg...og til nød kan jeg driste meg ned i postkassa med shorts på. Men da føler jeg at naboene henger med øya på stilk ut av vinduene sine.

Oi, og jeg går med shorts enda jeg har psoriasis på leggene... Jaja, har folk problemer med det så er det dems sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt like utseendefiksert?

????

Å ønske seg normale, pene bein er vel nærmest et allemannsønske. Har du noe å si på det da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker: "Åh, HAN tør gå i shorts, enda så dritfeit han er. Så kan det ikke være så ille at jeg også gjør det."

Når flere normale kropper som eksponeres, kan vi kanskje unngå at nye generasjoner ungdommer innbiller seg at folk flest ser ut som fotomodeller og resten bør dø i skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to dagene har jeg faktisk vært på jobb i kjole som går noen cm over knærne! Og jeg har ikke pene ben eller knær.... Men f*** heller, i denna varmen får det bare være, jeg orker ikke svette meg fordervet i langbukser heller.

Det skal svært, svært, svært mye til før jeg reflekterer over noen overvektige i shorts / bikini, hvorfor skulle jeg bry meg om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I byen (butikker og slikt) går jeg ikke i shorts, nei - ikke pga kroppskomplekser men fordi jeg ikke føler meg kledd da. Det måtte i så fall være dersom jeg eide et slikt "draktsett", det - men på den annen side er ikke det helt min stil, så..

I sammenhenger der det er mer naturlig å gå lettkledd har jeg som regel gjort det, uansett "formen". At jeg ikke har følt meg brydd til tider skal jeg imidlertid ikke påstå.. Siden shorts har en tendens til å oppføre seg uforskammet på min kropp (blir dratt inn mellom beina og bakover når jeg går..) velger jeg som regel enten skjørt eller tights i stedet for å gå og hale i shortsbeina for annethvert skritt.. Bikini og badedrakt brukes kun til solbading og annen bading, ikke til å rusle rundt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

" Hva tenker du når du ser en overvektig person i shorts eller bikini?"

Tenker at de svetter selvfølgelig like mye som oss andre, og jeg tenker at de er modige som tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...