Gå til innhold

Fuckings dommere


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det går da for faen ikke ann og ikke ha noen standard på røde og gule kort men dele dem ut etter eget forgodtbefinnende i hver enkelt kamp.

Åhhhhhhhhhhhhhh...................

Det at dommern sender ut en av Frankrikes menn og selv joiner Uruguay mot Frankrike, den er rett og slett for drøy!

Da snakker vi trossalt 12 mot 10 på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psst! Har den franske oksen kommet seg ut på banen igjen?

Hvis du snakker om Zidane så er svaret nei.

Helvetes tap, det kosta meg 400 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du snakker om Zidane så er svaret nei.

Helvetes tap, det kosta meg 400 kroner.

Pass deg, så du ikke blir bitt av spillebasillen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg, så du ikke blir bitt av spillebasillen :-)

Jeg er bitt av basillen, men har full kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Helt enig med deg. Sønnen min kom hjem tidsnok til å se 2 omgang, og det ble en diskusjon på mangel på konsekvens i dommeravgjørelser. Mye virker helt tilfeldig, og med SÅ mye holding, riving i trøyer, dytting og annen knuffing - ikke bare i denne kampen - så kom vi fram til at dette må slås hardere ned på. Det er jo nødt til å slå urettferdig ut når bare enkelte, mer eller mindre tilfeldige, situasjoner blir reagert på.

Poden satt forresten og heia som en gal på Uruguay. Jeg spurte, noe forvirra, hva han mente med det, og da kom taktikken: Han vil ha alle de tradisjonelt gode turneringslaga ut, sånn at Italia vinner VM til slutt. Rydde vei, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg. Sønnen min kom hjem tidsnok til å se 2 omgang, og det ble en diskusjon på mangel på konsekvens i dommeravgjørelser. Mye virker helt tilfeldig, og med SÅ mye holding, riving i trøyer, dytting og annen knuffing - ikke bare i denne kampen - så kom vi fram til at dette må slås hardere ned på. Det er jo nødt til å slå urettferdig ut når bare enkelte, mer eller mindre tilfeldige, situasjoner blir reagert på.

Poden satt forresten og heia som en gal på Uruguay. Jeg spurte, noe forvirra, hva han mente med det, og da kom taktikken: Han vil ha alle de tradisjonelt gode turneringslaga ut, sånn at Italia vinner VM til slutt. Rydde vei, he he...

Jeg syntes dommeren i Frankrike-kampen kom seg, men dommeren i Danmark - Senegal kampen, han var utvilsomt på Senegal sin side.

Det finnes det overhodet ingen tvil om. Fyren burde delt ut flere røde kort, og han annulerte et mål til Danmark, som man i ettertid (og noen av oss med godt syn så det selvsagt allerede da..) at VAR et flott mål, og overhodet ikke noe annet.

Danmark skulle altså ledet 2-0 tidlig i første omgang, og DA hadde kampen blitt en annen.

Jævla synd når det er dommerne som er hovedgrunnen til hvordan kampene utarter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...