Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da føllet til Shannon var født så sier jeg: Jeg tror det er en hingst. På det tidspunktet lå føllet ,så det vakke enkelt å se, men jeg syntes jeg kunne ane at det var en hingst. Så sa jeg altså til den "festlige" Sjefen min at HAN kunne gjerne se etter for sikkerhetsskyld ,siden "du er mer erfaren med føll enn meg." Da DET var sagt , så løp jeg inn for å fotelle nyheten til Mona(som jeg kjøpte Shannon Rose av ). Da jeg kom ut igjen ,så sier Sjefen: Dette er ei hoppe. JIPPPIIIIIIIII tenkte jeg ! NÅ innser jeg at jeg nok burde kikket etter selv ,for i dag så var plutselig Amy Shantelle en liten hingst.....

Ja,ja ... Sånn kan det gå. Hingsten har fått navnet Sherdil (etter en hestfilm som jentungen har. Hun skulle nemmelig få bestemme hvis det ble hingst...)

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...