Gå til innhold

98 kg, bikini?


Gjest ÆsjIkkenå

Anbefalte innlegg

Gjest ÆsjIkkenå

Jeg veier 98 kg, og skal reise til et sted der det er veldig varmt for tiden. Kan jeg gå i bikini?Bare overdel altså, tror jeg tar en shorts eller et skjørt nederst. Er så usikker.... Føler meg feit ,og er jo det :¤), men vil liksom ikke renne over av svette i varmen heller. Jeg ER på slankekur, og har allerede gått ned 7 kg, men det er jo langt igjen...

Håper på ærlige svar av hva dere synes

Hilsen en som er her mye...men som vil være anonym nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle du ikke kunne det? Gå i det du føler er mest bekvemt, og ikke bry deg om hva andre eventuelt måtte si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Gå i bikini du, det er fint med litt brunfarge når ein er overvektig. Ta eitpar omgangar med sjølvbruningskremen før du reiser, så kjenner du deg meir vel uten klede på.

Eigentleg trur eg vi som veg for mykje uansett ikkje klarer å skjule det ved å kle på oss, kiloa synest uansett...

Solidarisk helsing,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt må du det, og ikke bry deg om hva andre synes!

Man må få lov til å nyte sommeren selv om man har noen kilo for mye...

Og lykke til med videre slanking :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mye pent i store størrelser. Jeg ville satset på bukse-shorts eller hva det nå heter og styre unna tangavarianten. Det gjør jeg dessuten selv med normalvekt. Allier deg med et omslagsskjørt til bruk til-og-fra.

God ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Gå med det du selv trives i.

Som "favn", så har jeg bare en kort shorts på selv om jeg er slank. Finner aldri bikini som jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan du det! Kle deg i det du vil og føler deg vel i og gi blanke i hva andre måtte synes og mene. God tur og kos deg - i bikini! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan ha bikini! Mamma sier alltid at "brunt fett er penere enn hvitt fett". Kos deg i sola!

*misunne*

God tur!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daisy

Selvfølgelig kan du gå i bikini. Hvis du synes det er ubehagelig, finnes det jo strandskjørt du kan ha utenpå bikiniunderdelen, det er stilig. Men bare gå i bikini, trenger ikke gjemme deg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...