Gå til innhold

Trenger ingen bekreftelse, for jeg er ikke gal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Raglan

Han hadde nok bare kjøpt nye for å få husfred.

Det var jo husfred i heimen ( denne gangen)

Og han kunne ikke kjøpe nye, fordi det var avleggere .

Men nå er de flyttet til trappen og er fremdeles i skålen sin. Kanskje de kommer i jorden i morgen ..................men bare kanskje

Det var jo husfred i heimen ( denne gangen)

Og han kunne ikke kjøpe nye, fordi det var avleggere .

Men nå er de flyttet til trappen og er fremdeles i skålen sin. Kanskje de kommer i jorden i morgen ..................men bare kanskje

Nei, ta deg god tid. Det kan hende at du er så heldig at dem forsvinner en gang til. For godt....

Jeg liker heller ikke å få jord under neglene.

Gjest Raglan

Nei, ta deg god tid. Det kan hende at du er så heldig at dem forsvinner en gang til. For godt....

Jeg liker heller ikke å få jord under neglene.

Du er inne på noe. Måler er at de skal tørke inn ..............

Skulle øsnke jeg likte hagearbeide og fant glede av å rote i jorden, men jeg klarer ikke å oppdrive den minste interesse for det.

Tru mæ...........

Gjest retvizan

Jeg har nå lært deg å kjenne som en som liker gærninger, så for å ødelegge for mye for deg holder jeg meg på mitt stabile nivå.;-)

He, he, det er igrunnen greit med stabil galskap. Dessuten er jeg i godt humør i dag, nytt oldebarn...hmm, oldehingst?..ja det heter det sikkert.

:-)

Annonse

Gjest Raglan

He, he, det er igrunnen greit med stabil galskap. Dessuten er jeg i godt humør i dag, nytt oldebarn...hmm, oldehingst?..ja det heter det sikkert.

:-)

Du er heldig som er "olle" for en hestevalp *s*

Den hadde ikke engang jeg vært redd , i alle fall ikke hvis dere tok vekk mora

Gjest Raglan

*LOL* Hadde du setta de i skåla selv?

Den kvelden jeg fikk dem satte jeg dem egenhendig i en stor skål med vann. Den tok jeg med meg og rusla opp i bedet og satte fra meg mens jeg skulle hente vann.

Og siden var de borte vekk.

Og jeg leita virkelig, men klarte ikke finne dem.;=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...