Gå til innhold

Hvorfor er du ikke ute i det fine været?


avil

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her i sommervarmen, med åpen dør og.....leser/skriver innlegg på dol? Nei, dette er ille. Ser jo at det er folk her som skriver 40 innlegg hver dag og som har vært her i årevis. Begynner man på sterkere stoffer? Ranglere? Jeg har allerede vært innom der også. Betyr dette at jeg går en blek sommer i møte? Hva er abstinensene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

Man kan nok få både det ene og det andre her :) Men jeg for min del har fått nok sol i dag, skal legge 3-åringen bare hun får spist ferdig, og syntes det var deilig å trekke inn litt :)

Skal nok ut i skyggen i hagen igjen bare hun har lagt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Man kan nok få både det ene og det andre her :) Men jeg for min del har fått nok sol i dag, skal legge 3-åringen bare hun får spist ferdig, og syntes det var deilig å trekke inn litt :)

Skal nok ut i skyggen i hagen igjen bare hun har lagt seg :)

Jeg får våge i slippe tastene litt, du får det til å høres så enkelt ut *s*

*lusker ut i hagen med babyalarmen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får våge i slippe tastene litt, du får det til å høres så enkelt ut *s*

*lusker ut i hagen med babyalarmen*

Jeg synes det er utrolig deilig å ligge på "hage-sofa'n" og slappe av når huset og nabolaget har roet seg og den verste varmen er borte for kvelden.....

Så får vi bare krysse fingrene for at tvillingene på 4 mnd ikke har bestemt seg for å være sinnsykt vrange i kveld...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Man kan nok få både det ene og det andre her :) Men jeg for min del har fått nok sol i dag, skal legge 3-åringen bare hun får spist ferdig, og syntes det var deilig å trekke inn litt :)

Skal nok ut i skyggen i hagen igjen bare hun har lagt seg :)

Jeg har blitt småbrent både her og der, så nå har jeg smurt med Aloe Vera på skuldre og tær(!) i håp om at det ikke er rødt og "ømt" i morgen tidlig.

Har akkurat dusjet og lagt de utslitte ungene, og skal snart skylle ut glansvasken i håret mitt, før jeg flytter på vannsprederen ute på plena og setter med ned med et av de nyinnkjøpte ukebladene på terrassen.

Det er vel hovedgrunnen for at jeg er inne akkurat nå.

Det er så herlig når det er så godt og varmt! Håper det varer - leeeenge! Iallefall en måned til, da reiser jeg på ferie :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er utrolig deilig å ligge på "hage-sofa'n" og slappe av når huset og nabolaget har roet seg og den verste varmen er borte for kvelden.....

Så får vi bare krysse fingrene for at tvillingene på 4 mnd ikke har bestemt seg for å være sinnsykt vrange i kveld...... :)

*bøyer meg i støvet*

Tvillinger på 4 mnd, og tid til å ta vare på deg selv, - du er jaggu imponerende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bøyer meg i støvet*

Tvillinger på 4 mnd, og tid til å ta vare på deg selv, - du er jaggu imponerende!!!

*takker og bukker*

Men egentlig er det ikke så imponerende..... Du skulle sett meg de første 2 mnd..... eller 10 ukene cirka...... :) *flire*

Man kommer til et punkt hvor man skjønner at man bare MÅ ta vare på seg selv :) *roper på sambo siden Mathilde skriker* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de spiller en forferdelig kattejammermusikk et par hus bortenfor her, de spiller høyt, og det er helt jævlig å høre på.

Ville gjerne sittet ute, men jeg står over. Skjønner at de gjerne vil spille musikk fra hjemlandet (de er vietnamesere), men må de spille så pokkers høyt? Det høres ut som om noen pines der borte. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...